utorok 30. júla 2013

Leopard attack!

Ahoj!

Máte chuť na manikúru? Čo tak jeden jednoduchý nail art v neutrálnych tónoch? Trocha kultivovaný, trocha vyzývavý. A hoci bude základom "nude", určite nebude nudný.


Áno, áno, ide o ďalšiu obdobu obľúbeného leopardieho vzoru na nechtoch. Ja som sa tentokrát rozhodla pre neónovo-neutrálnu verziu, ktorá sa dá nosiť nielen na párty, ale aj v kancelárii.
Postup je jednoduchý: na celú plochu všetkých nechtov som naniesla jednu vrstvu telového laku Colour & go od Essence. Čítate dobre, len jednu vrstvu a aké skvelé krytie. Ale také parádne boli tie staré laky. Toto je odtieň 70 nude it! Potom som na celú plochu prsteníkov, hornú časť prostredníkov a spodnú časť malíčkov väčším bodkovačom naniesla neónovozelené bodky. Na ne som použila tentokrát novú verziu laku Colour & go v odtieni 138 L.O.L. Všetky bodky som nerovnomerne orámovala čiernym zdobiacim lakom z limitky Tribal Summer, taktiež Essence. Nepoužila som však štetček, ale menší bodkovač. Na záver som nechty pretrela priehľadným lakom, aby sa krásne leskli.





Ja som so svojou manikúrou konečne po dlhšom čase spokojná. A čo vy? Tiež máte občas slabé nechtové chvíľky?

Pekný deň!

4 komentáre:

  1. Fakt jednoducho krásne.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. leopardie vzory nemam moc rada, ale na nechtoch vyzeraju krasne. to sa ti podarilo:) http://lifeparade-by-bashi.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Sama som bola spokojná s týmito nechtíkmi :) Zvieracie vzory mám tiež radšej na zvieratách, ale na nechtoch, šatkách a možno nejakých doplnkoch ich znesiem.

      Odstrániť