streda 6. apríla 2016

Recenzia: Le Volume de Chanel

Ahoj, kočky!

S riasenkami je to beh na dlhé trate. Nie u každého, aj keď... Ja som ideálnych riaseniek doteraz našla niekoľko. Pár z nich sa časom prestalo vyrábať. Prvá megaskvelá bola nejaká Manhattan-ka, ďalšia úžasná od Essence (tá bola v predaji snáď len pár mesiacov), potom to bola nadlho Dior-ka, po nej Chanel-ka. A o nej to dnes bude.


Le Volume de Chanel patrí medzi kultovky a ja si myslím, že právom. Spolieham sa na uvedomelosť beauty maniačok a verím, že nikto od zhusťujúcej riasenky nečaká zdvojnásobenie počtu rias. Ak ich niekto na viečku má dvadsať, bude ich tam mať toľko aj keď po nich riasenkou prejde stokrát. Očakávať však ilúziu hustejších rias znásobením ich objemu je už hádam logickejšie.



Dosiahnuť tento efekt by podľa mňa nemal byť veľký problém. Stačí k tomu dobre namiešaná čierna hmota a vyhovujúca kefka/hrebienok. Obidva elementy sa výborne spojili v tejto na prvý pohľad nenápadnej a možno aj všedne pôsobiacej riasenke. Čierny tuš má gélovo-krémovú konzistenciu, ktorá sa medzi hustými kratšími štetinkami aplikátora pekne rozloží. Aj keď pri prvých použitiach odporúčam farbu jemne otrieť do papierového obrúska, po čase sa na aplikátore už usádza primerané množstvo, aby sa z rias nestali zlepence. Nebudem klamať, keď priznám, že som sa spočiatku tých krátkych štetiniek bála. Mám prirodzene dlhé riasy, a tak akosi sa mi k nim skôr hodia aj dlhé štetinky na kefke. Opak je pravdou. Neviem, ako to Chanelka robí, ale práve usporiadanie štetiniek krásne riasy prečeše a obalí ich akurátnou vrstvou farby. Obyčajne nenosím viac ako jednu vrstvu, takže efekt u mňa je dosť prirodzený. Môžete si všimnúť aj na fotkách, že moje riasy nepôsobia nejako zahustene, zato sú pekne zvýranené, čím sa pohľad otvorí. Nehrozia žiadne mušie nožičky, zlepence a iné nepodarky, čo na bežné nosenie naozaj nechcete. (Okej, okej, miernym zlepencom sa zabrániť až tak nedá...) Vrstvenie riasenky však nespeje k týmto tragédiám, akurát jednotlivé riasy vyzerajú "tučnejšie".




S odličovaním riasenky som nikdy problém nemala, poradí si s ňou aj obľúbená micelárka, no predsa sa s tým treba trocha pohrať. Najlepšie si s ňou poradí odličovač na báze oleja.

hore: bez riasenky; dole: s riasenkou

hore: bez riasenky; dole: s riasenkou

s riasenkou

s riasenkou

Obsah: 6 g
Cena: cca 30 €

Le Volume de Chanel patrí v mojom osobnom riasenkovom rebríčku na popredné miesto, avšak momentálne som na love top riasenky z prírodnej kozmetiky, kde jej už dýcha na krk jedna fajnotka. Uvidíme, ako sa mi osvedčí po dlhšom čase, no aj keby Chanelku tromfla, nemalo by to ovplyvniť budúcu kúpu ďalšieho balenia.
Chanel je kult v mnohých smeroch, o tom netreba polemizovať.

Našli ste už svoju ideálnu riasenku?

Pekný deň!

4 komentáre:

  1. Ja ich mám niekoľko je to Maybelline One by one a Gosh Catchy Eyes. A snáď mi sadne aj High Impact od Clinique

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pamätám sa, keď k nám prišla One by One, z nej som bola nadšená, ale nikdy som si ju nekúpila. Používala ju jedna známa, jej sa nepáčilo, aké riasy jej robila, no mne sa to páčilo omnoho viac ako keď bežne nosila svoje nánosy černoty :D

      Odstrániť
  2. Maš krásne riasy ani by som si nevšimla že riasenku nemáš:) A obal sa mi riadne páči uplne običajný a tým je zaujímavý a luxusný:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, Roumí. Je pravda, že ja riasenky nosím naozaj len trocha, no hoci mám dosť dlhé riasy, keď sa nalíčim, zdajú sa mi byť nevýrazné, preto teraz nosím riasenku každý deň. (Nie je to tak dávno, čo som ju používala len sporadicky...). Obal som v recenzii síce nespomínala, ale ten je luxusný. Aj napriek jednoduchosti (také sa mi páčia najviac) je lepší v tom, že je akoby masívnejší.

      Odstrániť