pondelok 4. apríla 2016

Recenzia: AHA Cream od Karin Herzog

Ahoj, kočky!

Viem, že na tento článok málokto klikne. Aj tak si ho neodpustím. A to aj napriek tomu, že vám chcem na svojom blogu prinášať predovšetkým produkty prírodnej kozmetiky, tento krém bude z iného súdka. Ale ja vám musím napísať svoju skúsenosť, nehľadiac na to, koľkokrát tento krém na blogoch prezentovaný bol. Na konci článku mám totiž také niečo ako "dôkaz"...


Tiež neklikám na články, ktorých úvodná fotka zobrazuje čiernu tubu s názvom Karin Herzog. Neklikala som na ne ani v čase, keď som o značke (a jej slávnych zákazníčkach) nemala ani páru. Nebolo mi sympatické meno, a u mňa to v rámci kozmetiky zaváži. Keď sa objavila ponuka niečo od Karin H. vyskúšať, váhala som len jeden deň. Njn, pokrytectvo v priamom prenose. Čo ma presvedčilo? Produkt zdarma? Ani nie, keďže hneď ďalšiu ponuku som odmietla. Nechala som sa nabaláchať na medový motúz "world leader in oxygen skincare". Oxygen...






Nechce sa mi rozpisovať. Postupom času som si prečítala asi tri recenzie (dve na AHA krém, jednu na čistiaci krém) a v každej sa autorka venovala aj popisu značky. Ja sa zameriam len na tento krém, ktorý je podľa mňa vzhľadom na obsiahnuté zložky premrštene drahý na druhú. V súvislosti s touto kozmetikou sa všade skloňuje slovné spojenie "aktívny kyslík", ktorý sa podarilo stabilizovať a vpraviť do emulzie. Alebo také niečo. Veľmi sa v tom nevyznám, a tak uvítam, ak mi niekto vysvetlí, ktorá zložka zloženia tento aktívny kyslík zastrešuje. Okej, tie AHA (ovocné kyseliny) tam vidím, asi aj cítim krátko po tom, ako krém nanesiem (jemnučké pichanie pleti), ale z väčšiny zložiek dobrý pocit nemám. Napriek tomu som krém používala. Na webe som sa dozvedela, že sa má používať najlepšie večer ako jarná či jesenná kúra. Ja som sa odhodlala na tú jesennú. V priebehu niekoľkých týždňov som si krémom natierala pleť skoro denne. Výsledok v podobe žiarivej pleti bez vrások som si nevšimla. Keďže vrásky mám len trocha pod očami, kam som krém rozhodne nechcela nanášať, tak sa k tomuto nevyjadrujem. Rozžiarenie som si nevšimla, aj keď možné je. Čo som si však všimla je zmiernenie môjho problému s červenými bodkami na lícach. Krém mi ich síce celkom neodstránil, no keď som ho používala, pleť na lícach sa trocha vyčistila. Všimnite si posledný obrázok. Nemám ho síce s čím porovnať, maximálne so stavom pokožky z tohto článku (fotka bez makeupu), ktorého fotografie vznikli len štyri dni pred týmito. Rozdiel v stave pleti je vidieť hlavne v spodnej časti, kde mám akoby vyrážky, pričom tu ich už vidieť nie je.




Toto som vám o kréme chcela povedať. Avšak nedokážem ho odporučiť ďalej, sama by som si ho tiež nekúpila. Nebolo by mi ľúto 60-tich eur za jeden krém, ale tie by som vysolila za krém, ktorého hlavnou zložkou by bola napríklad šťava z aloe vera či ružová voda a v nich namiešané nejaké kvalitné rastlinné oleje. Stále mi v tomto testovacom/cestovnom balení ostáva ešte polovica a rozhodujem sa, či na seba tú vazelínu vypatlám alebo nie (v rámci jarnej kúry). Neviem, hoci nesmiem opomenúť fakt, že moja oleje milujúca pleť sa mi pri väčšine krémov zvykne vzbúriť aspoň jednou bolestivou vyrážkou, pri tomto kréme sa mi to nestalo.

Obsah: 50 ml
Cena: cca 59 €

Ak sa nájde aspoň jedna, ktorá článok čítala, nech sa prizná v komentári. Pokojne to môže byť aj ten anonym, ktorý sa tu pred pár mesiacmi oháňal istou zeleninou a dodnes mi nevyjasnil, čo ňou myslel :D

Pekný deň!

10 komentárov:

  1. Ja som ho čítala ! :D Ale čisto len preto, lebo tiež ho akurát testujem aj keď viem, že v blogosfére je táto značka dosť prepratá už a recenziu chystám až o mesiac, keď už krém budem mať otestovaný tri mesiace. Vzala som na recenziu AHA cream tiež, lebo sa mi ako jediný pozdával vzhľadom aj k tomu, že som už v minulosti mala skúsenosti s krémami na bázi "chemického peelingu" a účinky boli veľmi fajn na moju mierne zjazvenú pleť. Zatiaľ nebudem dopredu prezrádzať recenziu, ale môj názor je veľmi podobný a vadí mi tam tá vazelína aj tekutý parafín.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teším sa teda z takého záujmu, čakala som tu skôr komentáre typu "daj už pokoj" :D
      Tiež mám nejakú skúsenosť s krémom na báze chemického pílingu a vtedy som bola dosť spokojná. Aj som zvažovala kúpiť si ho znova, no podarilo sa mi skúsiť jednu masku enzymatického pílingu, ktorá bola na môj vkus dosť agresína, až som sa začala podobných produktov báť. U Karin H. je mi ľúto práve toho zloženia, keby bolo "chutnejšie", krém by mal asi väčší úspech.

      Odstrániť
  2. Taky jsem četla. Nabídka mi taky přišla, jako asi každému v blogosvéře, ale rozhodla jsem se odmítnout, právě s ohledem na složení, u kterého mi je jasné, že by nedělalo na pleti dobrotu. Jinak je to ale každého věc a kdybych nebyla taková "citlivka", asi bych do toho testování i šla, jen tak ze zvědavosti

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Inak, Zdeni, keď som pristúpila na testovanie, sama seba som sa spýtala, či som to naozaj chcela :D :D Ako píšem v článku, pobláznilo ma to slovo "oxygen". Prekvapil ma účinok, to áno, ale zasa to zloženie je pre mňa sklamaním.

      Odstrániť
  3. Taky jsem rozklikla a cetla! Jako uplne kazdy Tvuj prispevek:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Usmievam sa od ucha k uchu po prečítaní týchto tvojich milých slov :D

      Odstrániť
  4. Ja som rozklikla hneď, ako som videla "AHA"! :D Sama svoju pleť pravidelne exfoliujem aj AHA aj BHA kyselinkami a musím povedať, že mi robia lepšie ako tretinoín, ktorý mi predpísala kožná (príliš vysoká koncentrácia). Tie moje pochádzajú z Južnej Kórei a dokopy stoja menej ako tento krém ;) A aj to zloženie majú "milšie" ako táto záležitosť. A ten kyslík bude asi len poriadny marketingový ťah :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten kyslík bol pre mňa veľkým lákadlom a vidíš, asi ním bola myslená tá časť v tube, kde nie je krém... :D

      Odstrániť
    2. Haha :D Tak to si teraz riadne vystihla! :D

      Odstrániť
    3. :D (Vieš, nechcem nič zhadzovať, nie som žiadna expertka, no ale keď ho tam nevidím, tak ho tam nevidím.)

      Odstrániť