streda 27. apríla 2016

Recenzia: Jalovcový šampón proti lupinám

Ahoj, kočky!

Bojujem s nimi niekoľko rokov. Stav je stále nerozhodný, aj keď na ne nasadzujem stále nové zbrane.  Trápia značnú časť obyvateľstva. Niektorí sa ich dokážu zbaviť, niektorí ich neriešia vôbec a my ostatní bojujeme. Naposledy som proti lupinám bojovala so šampónom od Logony, z ktorého som mala zmiešané pocity. Tie sa teraz pokúsim zhrnúť do krátkej recenzie.

LOGONA, JALOVCOVÝ ŠAMPÓN PROTI LUPINÁM


Aj keď ma v kozmetike momentálne baví príroda, práve pri lupinách som bola trocha na pochybách. Vnútorný hlas ma stále presviedča, že konvenčný šampón si s nimi poradí ľahšie, o čom ma aj niekoľkokrát presvedčila vlastná skúsenosť. Stačilo si hlavu jediný raz umyť celosvetovo asi najuznávanejším šampónom na tento neduh a sebavedomie mojej hrivy bolo na niekoľko málo ďalších umytí povýšené. Dlhodobo to však nefungovalo, keď som tento šampón nechcela používať pravidelne.


Preto som si na pomoc privolala pomocníka od Logony. Rozhodla som sa preň preto, lebo od tejto značky som nejakú vlasovku chcela vyskúšať už dlhšie a na prvý pohľad sa mi zdal byť dôveryhodný. Začala som ho používať pár dní po prečistení pokožky hlavy spomínaným konvenčným šampónom. A toto som po krátkom čase a spotrebovaní celého balenia zistila...
Jalovcový šampón mal uľahčenú úlohu pri prvotnom odstraňovaní lupín, avšak ukázal sa byť dobrým spojencom pri udržiavaní čistej pokožky hlavy. Po čase rátajúcom možno 6 - 7 umytí hlavy už bolo vidieť známky vracajúcich sa lupín, ale stále to bolo v miere nenápadnej pred svetom. Čím bližšie som bola so šampónom pri dne, tým sa mi zdal stav pokožky horší, no stále som mala pocit, že je to znesiteľné a lupiny nie sú nejako výrazné, objavovali sa skôr lokálne na stranách lebky.


Zloženie ma nijako neruší.


Obsiahnuté zložky ako jalovcový olej, výťažky z rozmarínu, žíhľavy, vŕby, brezy a topoľa by sa mali postarať o vzdušné vlasy bez lupín. Neviem sa rozhodnúť, či tú vzdušnosť vo vlasoch potvrdiť alebo nie, pretože ja sa ju snažím skôr skrotiť následnou aplikáciou vlasového oleja či krému. Ale zasa ten "šuštivý" pocit čistých vlasov je badateľný po každom umytí.



Na šampóne ma baví jeho konzistencia. Čo už by na nej malo byť také zvláštne? Nič. Len ja mám rada priesvitné zloženie, ktoré tento šampón má. Inak je trocha hustejší ako bežne priesvitné šampóny bývajú, dosť dobre pení a nespotrebúva sa príliš rýchlo. Druhýkrát si ho už nekúpim, zato na Logonu a jej ponuku vlasovej starostlivosti určite ešte poriadne pozriem.



Obsah: 250 ml
Cena: cca 8 - 9 €

Pekný deň!

8 komentárov:

  1. Tento šampón ma celkom zaujal :) Už aj u mňa sa občas objavia lupiny, tak na tie obdobia by som si ho zaobstarala :) Krásna recenzia :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja to mám tiež na obdobia, raz je lepšie, raz horšie. Dúfam, že tento môj lepší stav vydrží čo najdlhšie. Ak si šampón kúpiš, nech ti dobre poslúži :)

      Odstrániť
  2. Ďakujem za recenziu, šampón som chcela vyskúšať ale radšej nie, chýbajú mi tam práve nejaké tie antimykotické zložky, ktoré práve pomáhajú aby sa lupiny netvorili, takže by mi nesadol :/.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že recenzia poslúžila. Hádam spolu nájdeme nejaký účinný "antilupiňák" a budeme s ním navždy krásne! ;)

      Odstrániť
    2. Ja zatiaľ z prírodných môžem odporučiť Khádi s nimbou, ten je fakt fajn. Ale hľadám stále aj ďalšie šampóny nech nie som odkázaná len na Khádi a Head&Shoulders :D.

      Odstrániť
    3. Práve začínam používať Annemarie Börlind, ktorý sa po prvom použití zdá byť účinný. Som zvedavá, aká bude moja skúsenosť pri dlhodobejšom používaní. Už som si však povedala, že malé balenie H&S by som si predsa len mala zadovážiť "keby niečo"... :D

      Odstrániť
  3. A trpíš vážně na lupy, nebo na takovou tu vrstvu usazenin na pokožce hlavy? S tou jsem mívala problém dřív já a přírodní šampony mi pomohly.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dobrá otázka, Brunwn. Sama si toto málo uvedomujem, ale väčšinou trpím práve na tú vrstvu usadenín na hlave a lupiny sa objavujú len v určitých obdobiach. Ďakujem, že si mi to pripomenula.

      Odstrániť