sobota 12. marca 2016

Recenzia: Čistiaca voda, z ktorej možno nafúkate

Ahoj, kočky!

V sobotu vás nezvyknem "zaťažovať" recenziami, preto tá dnešná bude skôr výnimočná. A krátka. Rada by som vám v nej ukázala predukt, ktorý som si ja veľmi rýchlo obľúbila, ale musím vás varovať, toto rozhodne nebude pre každého.

LAVERA, ČISTIACA PLEŤOVÁ VODA S GINKOM A BIO-HROZNOM


Nápad kúpiť si malé balenie pleťovej vody za nie práve najnižšiu (vzhľadom k obsahu) sumu vznikol opäť spontánne na cestách. Ako to u mňa začalo byť zvykom, niekde sa zdržím dlhšie ako treba, pričom mi cestovné zásoby kozmetiky toto predĺženie nevydržia. Takže som nútená dokúpiť ich. Najlepšie v nejakej praktickej veľkosti.


Keďže som sa v jednom bio-obchodíku, hľadala som tam. Napriek širokému sortimentu kozmetiky som tam nenašla veľa čistiacich vôd, preto som sa uchýlila k overenej značke a hlavne k mnou obľúbenej línii čistiacich prípravkov s ginkom. V nej som už v minulosti úplne podľahla pleťovému pílingu, ktorý je stále mojím top. 


Na obale je veľká upútavka na obsiahnutú micelárnu technológiu, čo ma k vode pritiahlo ešte viac. Mala by to byť záruka čistenia pleti takmer bez námahy a ja to potvrdzujem. Rozdiel medzi čistiacou vodou a micelárnou čistiacou vodou je podľa mňa veľký. Pri čistení s micelami nie je potrebné na pleť príliš tlačiť, čo ocenia najmä majiteľky citlivej pleti.


Tie isté majiteľky veľmi citlivej pleti si však s vodou asi veľmi rozumieť nebudú. Zloženie je namiešané pre zmiešanú a nečistú pleť, čoho sa v tomto prípade treba naozaj držať. Alkohol, pepermintový extrakt, parfumačné zložky - to všetko je v čistiacej vode dosť hojne zastúpené a aj dosť účinné. Či už je to krásna vôňa, alebo čistiaca sila. Toto rozhodne nie je niečo pre citlivky alebo "sušienky". A pozor na oči!
Moja pleť je zmiešaná, niekedy normálna. Mne voda veľmi vyhovuje, predovšetkým pri rannej očiste, pretože ma zbaví všetkého mazu na nečistôt, ktoré sa počas spánku z pleti vylúčili. Avšak nepoužívam ju každý deň, skôr tak intuitívne, keď mám pocit, že práve-dnes-by-to-čistenie-malo-byť-intenzívnejšie. Napriek vysokému obsahu alkoholu voda pokožku nevysušuje, za čo môže zrejme glycerín, ale po čistení určite netreba zanedbať ďalšiu starostlivosť. V mojom prípade nasleduje kvetový hydrosól a pleťový olej.



Voda sa dávkuje malým otvorom, z ktorého nevyteká príliš veľké množstvo, takže sa dobre reguluje.
A viete, čo sa mi na tomto prípravku tak páči? Keď ho ráno nanášam na pleť, okamžite ma prebudí a povzbudí. Voda je tak osviežujúca, že účinkuje nielen na pleti, ale aj na duchu. Pre mňa je to jeden z tých produktov, ktoré si určite ešte párkrát zakúpim.



Obsah: 125 ml
Cena: cca 5 €

Pekný deň!

2 komentáre:

  1. Ja som ju mala tiež ešte tak dva roky dozadu a tiež mi sedela :). Ale ja som majiteľka mastnej pleti, kto vie ako na suchej pôsobí ten alkohol.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neviem, neviem, ale suchej pleti by som ho neodporúčala. Pre istotu ;)

      Odstrániť