nedeľa 20. marca 2016

Líčenie + recenzia: Jarný look s Gosh Lumidrops

Ahoj, kočky!

Na facebooku vás už zásobujem jarnou náladou, ktorá sa pomaly dostáva aj na blog. Ako ste si mohli všimnúť, postujem kadejaké paletky s marhuľovo-lososovo-šťavnatými farbičkami, čo ma nainfikovalo až tak, že som sa musela prehrabať vo svojej zbierke dekoratívky a povyberať z nej niekoľko pokladov. Vlastne som vedela, čo z nej vytiahnem. Dnes to bude skoro monobrandové líčenie, preto sa tešte na nálož parádnych kúskov z dielne Gosh Copengahen.


Ak vás nevydesila úvodná fotka a dostali ste sa až do článku, dozviete sa nielen to, ako sa s Gosh nalíčiť napríklad na vítanie jari, alebo len na vítanie kupačov.


Aj keď nie som podkladová, šla som do líčenia naplno a na istotu, preto som zvolila podkladovú bázu nielen pod makeup, ale aj pod očné tiene. Tá pod makeup je krémová Primer Plus+ Base, pod tiene zasa rozjasňujúca fluidná Illuminating Eye Roll-on. Po niekoľkých týždňoch som si na pleť znova naniesla a prstami rozotrela úžasný tekutý makeup #Foundation Drops. A aká som z neho zasa očarená! Mám pocit, že mi robí ešte krajšiu pleť ako keď som ho začala používať. Nepatrí k tým najlacnejším, no rozhodne si myslím, že investícia doň za ten krásny efekt stojí. Keďže som chcela rozžiarený jarný look, pridala som pár kvapiek tekutého bronzujúceho rozjasňovača. Na líčka som nemohla vybrať krajší odtieň ako ten, ktorý má moja obľúbená tyčinka Giant Blush v odtieni 04 Passion. Ako iste viete, ja som si z nej spravila univerzálny produkt a používam ju nielen na líčka, ale aj na pery a oči, o čom vás dnes znova presvedčím. Korektoru (Maybelline) som použila minimum len na prejasnenie očného okolia, ale makeup stihol prekryť tmavšie miesta, takže to bolo len tak "sicher". Aj keď použitý makeup nezvyknem púdrovať, dnes som sa rozhodla trocha zmatniť T-zónu, najmä kvôli rozjasňujúcim kvapkám (púder Terra Naturi).


S obočím som sa veľmi nepárala, použila som trocha obľúbeného púdrového tieňa a tenký štetec. Zato oči ma zamestnali trocha viac. Na rozjasňujúci podklad som do vnútorného kútika oka plochým štetcom naniesla lícenku Giant Blush cca do jednej tretiny viečka. Strednú časť som stmavila príjemným svetlohnedým tieňom z paletky s-he a na vonkajší kútik som naniesla tmavšiu hnedú z tej istej paletky. Štetcom, na ktorom tieň ešte zostal, som zašla aj na spodné viečko. Krémový tieň/lícenku som pre istotu zafixovala púdrovým tieňom Essence v ladiacom odtieni Schrimp me up. Čistým okrúhlym huňatým štetcom som všetky tri tiene zľahka rozmazala a spojila. Na ten istý štetec som potom naniesla trocha pleťového púdru a pokračovala v rozmazávaní v nadočnicovom oblúku. Malý priestor tesne pod obočím som prejasnila mäkkou ceruzkou Essence a vnútorný kútik zasa perleťovou ceruzkou Alverde. S výsledkom som akosi nebola spokojná, chýbala mi v ňom farba, preto som sa pokúsila namiešať si lososovú linku. Spravila som to tak, že som zmiešala lícenku s ružovým tieňom a tenkým štetcom naniesla pozdĺž rias. Nešlo to ľahko, ale nevyzerá to zle, čo poviete? Riasenkou Boombastic XXL Swirl som si v jednej vrstve hore i dole vyčarovala bábikovské riasy.


Na perách mám trojkombináciu rúž v ceruzke Forever Lip Shine (vo veľmi tenkej vrstve) + lícenka Giant Blush + lesk Chanel.

Použité produkty Gosh:


Použité produkty:


GOSH, LUMIDROPS, 004 PEACH


V názve článku avizujem recenziu, ktorá bude venovaná novinke v sortimente značky Gosh. S narastaním jasu slnečných lúčov môžeme dávať svetu na obdiv aj našu žiarivú pleť. Rozžiarujúci fluid je ako instantný ozdravovač pleti - stačí pár kvapiek primiešať k obľúbenému makeupu (alebo len krému) a naniesť na tvár. Priveľa? Okej, tak ním prežiarte len časti tváre - líčka, kontúry tváre, nadočnicový oblúk. Môžete si ho primiešať do telového mlieka a skrášliť tak napríklad ramená či nohy. Využitie je všestranné, ale vždy správne.


Okrem rozžiarujúceho efektu sa u Lumidrops môžete spoľahnúť na niekoľko ďalších benefitov. Pleť bude vyzerať mladšie a hladšie, bude odolná a krásna. Obsiahnutý vitamín E a rakytník sa o všetko postarajú. 

hore: bez blesku, dole: s bleskom
Výsledok na pokožke je len po nanesení Lumidrops. Páči sa mi. Ako vidíte, na prirodzenom dennom svetle pôsobí odtieň 04 ako jemný bronzovač, ožiarený bleskom ukazuje svoju rozžiarujúcu silu. Čo však veľmi oceňujem, neligocú sa v ňom trblietavé čiastočky.
hore: bez blesku, dole: s bleskom
Tuším som vám práve ukázala povinnú výbavu kozmetickej taštičky na nasledujúce mesiace...

Obsah: 15 ml
Cena: 9 €

Ako si rozžiarite tohtoročnú jar vy? Teším sa na tipy!

Pekný deň!

10 komentárov:

  1. Moc pěkné jarní barvičky, líčení ti sluší! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už je to tu! Čím viac slniečka, tým viac chuť na farbičky :)
      Ďakujem.

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. Po ťažkých zimných farbách je to príjemná zmana :)

      Odstrániť
  3. Nádhery make - up a na jar ako stvorený :)
    Bibiána Navrátil's blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zdá sa mi to, ale možno je to aj tak - tieto farby dokážu bojovať s jarnou únavou :)
      Ďakujem krásne.

      Odstrániť
  4. mne sa tá prvá fotka veľmi páči! :D pekná kombinácia farieb

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, Simonka :) Ja sa na tej fotke celkom bavím, ale chcela som už nejakú "inú" úvodnú fotku pri líčení :D

      Odstrániť
  5. Krásné barvy, moc Ti to sluší. Zamilovala jsem se do té první fotky!!:o)) Marcela, c.ram@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, Marcelka :) Teším sa, že tá fotka, čo je vlastne môj malý úlet, sa páči ;)

      Odstrániť