nedeľa 6. marca 2016

Líčenie: S minerálmi Kiko

Ahoj, kočky!

V pomätení zmyslov som zasa kúpila niečo, čo som nechcela. V konečnom dôsledku som ale zistila, že to nebol až tak zlý kup. Vydržala som sa s ním hrajkať celý týždeň a ešte ma neomrzel. Neplánovaný a rýchly kup týždňa - minerálne tiene Kiko z limitky The Artist. Z limitky, v ktorej som mala vyhliadnutý "cushion" makeup a korektor, až kým som nepochopila, že makeup nie je tekutý, ale práškový a na korektor som v predajni celkom zabudla. Ani neviem, či tam bol, na stojane táto limitka pôsobila akosi stratene.


Nevadí, nakoniec som s tieňmi veľmi spokojná, pretože som si domov priniesla farby lahodiace mojej zelenej dúhovke. Toto pri líčení očí nesmierne oceňujem - keď mi farby tieňov dokážu rozjasniť pohľad.


Celé líčenie je vlastne dosť jednoduché a rýchle a podľa mňa vyzerá o čosi komplikovanejšie ako v skutočnosti je. Tmavší tieň totiž dokáže jeden trik, ktorý som spozorovala u niekoľkých kúskov, ktoré doma mám. Pri rozmazávaní zo seba tieň dokáže vypustiť svoju základnú farbu, na ktorú je navrstvená jeho nová identita. Aby sme si rozumeli - bordový tieň pri šmajchlovaní huňatým štetcom zanechá na viečku stopu svojho teplého oranžovo-hnedého základu. Na fotkách je to vidieť dostatočne, tak verím, že sa chápeme.
Tiene si vyžadujú podklad, pretože sú sypké (a teda prášivé) a potrebujú sa na viečku nejako uchytiť. Skúšala som ich naniesť aj namokro bez podkladu, ale táto metóda nefungovala vôbec. Farba zostala na vlhkom štetci a nie a nie z neho zliezť na viečko. Použila som teda svoj osvedčený podklad - Color Tattoo v odtieni Créme de Rose. Pracovala som rýchlo, aby CT nestihlo veľmi zaschnúť, takže som nalíčila najskôr jedno oko, potom druhé. Sypké tiene sa väčšinou kamarátia s plochými štetcami, čo platí aj v prípade tieňov Kiko. Plochú stranu štetca som jednoducho zaborila do mäkkej sieťky v strede obalu a opatrne nabranú farbu preniesla na viečko. Snažila som sa štetec len pritláčať a čo najviac farby "prilepiť" na podklad. Bála som sa, ako mi to pôjde, lebo so sypkými tieňmi mám len minimálnu skúsenosť. Zrejme som dosť šikovná, pretože mi nič neopadalo pod oko. Ako vidíte, svetlý tieň som naniesla do vnútorného kútika oka (do polovice), tmavý zasa na jeho vonkajšiu časť. Potom som si vzala nie príliš veľký okrúhly štetec na rozmazanie tieňov, ktorý spravil úžasnú službu a tmavý bordový tieň rozmazal do nádherného prehlbujúceho odtieňa. Týmto štetcom som zašla aj na spodné viečko. To je všetko, čo som s tieňmi robila. Horné riasy som opticky zahustila tekutou linkou nanesenou len tak ledabolo medzi riasy, linku som nepreťahovala. Na záver vrstva novej riasenky a pery zahalené do neutrálnej ružovej.



Takto vyzerajú tiene odfotené na dennom (i keď už trocha podvečernom) svetle a pod žiarou reflektorov (blesk). Obidva obsahujú nádherné jemnučké trblietky, lenže tie sa mi zachytiť nepodarilo. Ani na oku nie sú viditeľné hneď, treba sa pootáčať z rôznych uhlov, aby svoju trblietavú hru prezradili. Je to pekné a vôbec nie prvoplánové. 


Dosť som sa obávala zloženia. Keď som však jednotlivé zložky "očekovala" v databáze EWG, dozvedela som sa upokojujúcu správu. Ich najnebezpečnejšou zložkou ohodnotenou číslom 4 (čo je ešte nižší stredný stupeň) je phenoxyletanol.


Rada by som ešte upriamila pozornosť na moju pleť, a teda na makup, ktorý som v líčení použila. Je to lacný prírodný drogériový makeup Benecos, ktorý miešam s tónovacím fluidom Dr. Hauschka. Výsledok je v mojich očiach veľmi pekný a prirodzený, avšak nie je všetko s týmto makeupom v súlade s kostolným poriadkom. Už vás žhavím na recenziu.

Použité produkty:


Od vás, moje milé čitateľky, by som dnes chcela menšiu nápovedu. Ktorý z produktov v košíčku by ste si želali čo najskôr v recenzii?

Pekný deň!

6 komentárov:

  1. Ja hlasujem za recenziu na Caudalie pleťovú hmlu, lebo už dlhšie ma láka :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja som ju mala dlhšie v hľadáčiku a konečne ju mám :) Ale pri nej tá recenzia asi troška potrvá, lebo som ju zatiaľ použila len dvakrát, aj to raz pri tomto líčení a raz večer hneď po kúpe, lebo som nedokázala odolať :D

      Odstrániť
  2. Mě by moc zajímal ten makeup Benecos :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Viem, Zdeni, a stále pri tom makeupe na teba myslím ;) Pokúsim sa čo najskôr ju pripraviť.

      Odstrániť
  3. Ten korektor chci už konečně koupit někde v zahraničí a vyzkoušet! :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak naň niekde v zahraničí natrafíš, určite ho ber! Ja ho používam najradšej :)

      Odstrániť