sobota 3. januára 2015

NEW IN - december

Ahoj, kočky!

Túto krásnu bielu a prvú novoročnú sobotu venujem nielen niekoľkým kozmetickým darčekom, ktoré som našla pod stromčekom, ale aj darčekom, ktorými som si sama urobila radosť v decembri. Málo ich nebude...

Prvú várku kozmetiky som objednávala koncom novembra, ale dostala sa ku mne až v decembri. Zháňala som riasenku 1 Seconde Volume od Bourjois a našla som ju v internetovom obchode el nino, kde bola za skvelú cenu. Objednávať jednu osamotenú vec mi je ľúto, takže som do košíka prihodila aj ospevovaný odlakovač Dermacol, na ktorý obyčajne v drogérii zabudnem, ako aj Make-up Cover v tmavšom odtieni, no tým som siahla veľmi vedľa, pretože som si vybrala divný oranžový odtieň. Je skoro nepoužiteľný aj na miešanie. Druhým dôvodom nákupu bol aj vianočný darček pre priateľa (parfém), takže objednávka bola väčšia a bolo mi k nej pribalené krásne toaletné mydlo s jemnou perleťou a dve vzorky telových mliek.


Ďalšie nákupy boli zahraničné a boli to všetko veci, ktoré som nutne potrebovala. Micelárna voda L'Oréal je moja favoritka a musím ju mať v zálohe. Odlakovač, čistiace medzizubné niti, úžasné odličovacie tampóniky a vatové  tyčinky treba stále. Podarilo sa mi ukoristiť aj prenádherný očný tieň z nedávnej limitky Catrice, ktorý mám už nafotený aj v líčení a veľmi sa teším, že vám ho môžem ukázať.



Začal mi "pĺznuť" obľúbený štetec na mejkap Ebelin, takže som ho musela vyhodiť, no podarilo sa mi kúpiť jeho nástupcu, z čoho mám veľkú radosť. Konečne som si v dm spomenula, že túžim vyskúšať čistiace náplaste na nos od Essence, takže pristáli v košíku. A byť v nemeckej dm a nekúpiť aspoň drobnosť od p2? To teda nie. Kúpila som len drobnosti - bázu a korektor v jednom, ktorú som ešte neskúšala a jemne perleťovú linku v pere, ktorú nosím celkom často, ale viac vám o nej nepoviem, lebo bude krátka recenzia.


Á, zbláznila som sa, a po dlhom odolávaní som na "black friday" spravila objednávku vo svojom obľúbenom "obchodíku" beautybay.com. Nemali už všetko, čo som mala pripravené na svojom wishliste, ale čo-to sa mi ešte podarilo uchmatnúť za skvelé ceny. Šla som predovšekým po značke Too Faced, ktorá sa mi dostala pod kožu a rozšírila som si zbierku o ďalšie odtiene Melted-iek. Sú to moje malé lásky a som si istá, že mi ich v zbierke ešte pár pribudne. V nákupnom ošiali som siahla aj po rozjasňujúcom bronzeri Pink Leopard, no v tomto prípade som asi trošička sklamaná. Na mojej pleti je to len rozjasňovač, ako bronzer mi vôbec nestačí. Neskutočnú radosť mám z rúža Paul & Joe a s prenádherného obalu, ktorý bol dlho nedostupný, no teraz som mala šťastie. Zatiaľ ho tu veľmi nevidíte. To preto, aby ste sa mohli tešiť na samostatnú recenziu a podrobnejšie obrázky. Ako darček som si opäť vybrala produkt na vlasy Ouidad, ale ešte som ho neotvorila.



V tajomnom balíčku sa skrýva kozmeticko-sladký darček od mojej skvelej kamarátky Darinky, za ktorý jej veľmi veľmi ďakujem. Sprchovací gél už používam, parádne pení a príjemne vonia takou chutnou vôňou sladkých zimných večerov.




Pod vianočným stromčekom som si našla svoju najobľúbenejšiu vôňu Alien v nádhernom špeciálnom balení so stojanom. Ten drobný balíček naľavo je ručne vyrobené mydielko z ovčieho mlieka, ktoré vyzerá skoro ako turecký med.



Nakoniec tu mám malú dávku nemeckých časopisov, ktoré ma potešili peknými drobnosťami - balzamom na pery Burt's Bees, dvoma zložiteľnými darčekovými škatuľkami na lak na nechty, ale aj zľavovými kupónmi.

Síce som si pod stromčekom veľa kozmetiky nenašla, nevadí, aj tak si ju radšej kupujem sama...

Pekný deň!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára