pondelok 12. januára 2015

Konečne mám v kúpeľni masku na vlasy

Ahoj, kočky!

Ja tie moje vlasy nechápem. Jeden deň sa tvária spokojne, sú hebké, poddajné, môžem ich nosiť rozpustené a ďalší deň ich nespoznávam. Lietajú na všetky strany, sú nekontrolovateľné, suché a divné. Starostlivosť o ne nepodceňujem, ale ani nepreháňam. Zvykla som si na tri kroky, ktoré nikdy nevynechám - šampón, kondicionér, olej. Občas ich doplním aj nejakým ďalším výrobkom. Maska na vlasy medzi ne nepatrila, nechcelo sa mi totiž čakať, kým si ju budem môcť zmyť. Ale aj tak ma to k nejakému peknému kelímku ťahalo, až som neodolala ospevovanej línii EverRich od L'Oréal. Zelenšia maska bez sulfátov mohla byť pre moje vlasy príjemných pochuteníčkom. Len či aj bude...

L'ORÉAL, MASKA NA VLASY EVERRICH

V obyčajnom, ale peknomm zlatistom obale sa ukrýva žltkavý jemný krém pripomínajúci vanilkový puding. Hneď po otvorení ma zaujala vôňa. Tú vanilku mi trocha pripomína, ale skôr takú umelú a zmiešanú s niečím kvetinovým. Nijako ma neruší a je skôr príjemná ako dráždivá.


Dôležitejšie ako vôňa sú však vyživujúce vlastnosti, ktoré maska sľubuje. Používam ju už niečo viac ako 3 mesiace a za ten čas som minula asi trištvrte balenia, čiže dostatočné množstvo na zhodnotenie. Spočiatku som si tým hodnotením bola dosť istá, maska sa mi zdala byť dobrá. Nie skvelá, no nejaké vyživenie moje vlasy cítili. Posledné dva-tri týždne trocha váham, lebo sa mi zrazu zdá, že moje vlasy pýtajú viac. Do úvahy však treba brať fakt, že v zime vlasy obyčajne vyžadujú intenzívnejšie ošetrenie, bývajú dosť namáhané, čo sa odráža aj na ich stave. Preto bude aj moje hodnotenie masky miernejšie a poviem vám, že na bežnú starostlivosť o suché vlasy je určite účinná, avšak pri veľmi suchých vlasoch nebude jej efekt badateľný. Zároveň vám môžem prezradiť, že ak si budem masku kupovať znova (to je dosť možné, lebo spočiatku som bola spokojná), určite ju budem používať spolu so šampónom z rovnakej línie. 





Ako vidím, dnešnú recenziu som zvládla na rekordne nízkom počte riadkov, avšak dúfam, že nejakú výpovednú hodnotu pre vás má. Spomeniem ešte, že na kúpu ma vlastne naviedlo aj pár spevavých recenzií z českých a nemeckých blogerských vôd, takže spokojnosť je všeobecne veľká.
Obsah: 200 ml
Cena: cca 7 €

Pekný deň!

2 komentáre:

  1. No čo ti ja viem... Ja nedoverujem týmto drogeriovym "zázrakom " :)Používam goldwell a spokojnosť ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Asi sa aj ja konečne preorientujem na niečo iné, ale neviem, kam siahnuť. Práve Goldwell som skúšala zo vzoriek, ale akosi ma nezaujali, pričom to je presne ten typ značky (či produktov), ktorý je buď super, alebo nanič. Závidím, že si našla niečo na vlasy, s čím si spokojná :)

      Odstrániť