piatok 8. augusta 2014

Mix júlových MANI

Ahoj, kočky!

Takýto článok sme na mojom blogu ešte nemali. Ani neviem, čo ma to tak pochytilo, ale pomyslela som si, že si nafotím všetky manikúry, ktoré si spravím. Tak sa mi zdá, že som na ktorési pozabudla, no ale pri mojom častom lakovaní sa to ľahko pritrafí. A keďže máme pred víkendom, nebudem vás trápiť dlhými opisovačkami, vychutnajte si radšej obrázky. Mnohé z nich ste už síce na blogu videli, ale pridávam aj niekoľko nezverejnených :)

Malinový pudingový lak od Miss Sporty do mojej zbierky patrí už dosť dlho a stále je to jeden z tých odtieňov, ktoré sa mi neomrzia.



Malináčik dostal aj kabátik v podobe trblietok od Essence, ale veľmi mu nesvedčal. (Neviem, čo si s týmto efekťákom počať - vo fľaštičke je tak pekný, ale na mojich nechtoch sa mi vôbec nepáči. Ak máte nápady, tipy, sem s nimi!!!)


Bronzová je farba, ktorú som vždy obchádzala. Či už na šperkoch, očných tieňoch, oblečení (!), tak aj na nechtoch. Avšak ako netradičná zmena v manikúre sa mi celkom pozdáva. Najbližšie ho vytiahnem niekedy na jeseň.



Ten nešťastný efekťák! Dala som mu ďalšiu šancu, no bolo to ešte horšie.


Teraz pozor! Prichádza môj veľký obľúbenec z minulého roka, dokonalý broskyňáčik, či vyblednutý oranžáčik. Je to jeden z najkrajších a najlepších lakov mojej zbierky. Vždy mi vykúzli dokonalé nechtíky.



Ďalšia poklona patrí tomuto nádhernému zelenkavému miláčikovi so zamatovým povrchom. Aj pri nešikovnejšom zaobchádzaní nechty vyzerajú perfektne nalakované. Nedám naň dopustiť.



Skúsila som malú obmenu, keď už mám toľko tých efektových lakov, a teraz sa to celkom vydarilo. Nenápadné trblietky žiaria v rôznych uhloch tisíckami farebných odleskov a slušne efektovali aj na zeleňáčkovi.



Sýta krása tohto žiarivého fuchsiového láčika od Astor volá po jednom frappé a promenáde v Saint Tropez.


A keď mi je priteplo, schladím sa týmto sviežim modrým voňavým kamošom, ktorý si získal moje srdce po všetkých stránkach. 


Ani efekt tweedovej tkaniny mu na kráse neubral.


Netradičný odtieň fialkovej so zlatou posýpkou, tomu sa povie luxusná makrónka.


Už je na dne, takže ho musím prácne dolovať, aby mi ešte párkrát skrášlil nechtíky. Asi najkrajší pieskový lak, aký mám, je tento od Essence. Ako po ňom nechty vyzerajú? Netradične elegantne a maximálne krásne.



Po čase som sa zasa pohrala s pečiatkami, ako inak, mojimi obľúbenými od značky Konad s motívom kohútej stopy. Do tohto motívu by som bola schopná obiecť sa od hlavy po päty, no keďže nič také nemám, nechty sú moja záchrana. Čierno-biela s červenou je tá najklasickejšia klasika, ktorá nikdy nevyjde z módy a dúfajme, že ani z nechtového dizajnu.



Vodolepky s jemnými motívmi si vyžadovali jemný podklad. Ružová od Essence, ktorá už došla svojho konca.



Opäť modrá, veď tá je v lete dobrá. Či už žiarivá ako morská hladina...


...alebo matná a tajomná ako jej hlbina.


Experimentovanie nemusí byť na škodu, veď povedzte samy. Môže byť?


Táto manikúra ma zaskočila svojou jednoduchosťou a krásnym efektom. Sama som bola prekvapená, ako všetky farby spolu ladia. Použitý je sivo-béžový lak z limitky Love Letters od Essence a moje dve srdcovky z limitky Floral Grunge (tiež Essence). Ozdobné lepiace pásiky len zmocnili hravosť celej manikúry.


Napokon manikúra, ktorú som mala na nechtoch najdlšie, 5 dní. Tak veľmi sa mi totiž páčila. V hlavnej úlohe je trblietkový lak Golden Rose, ktorému robí "křoví" už toľko ospevovaný zelenkavý Essence a nádherný žltkasto-béžový Rival de Loop (ktorý tu zrejme uvidíte častejšie, pretože sa nominoval na najlepší podklad pod efekťáky).




Vybrali by ste si z mojich manikúr svojho favorita? Dajte mi vedieť, akým lakom či nail artom žili minulý mesiac vaše nechtíky.

Pekný deň!

6 komentárov:

  1. ten druhý se mi hodně líbí tet jsem si koupila v takové barvě linky a mám na ně recenzi na blogu :) a ten kralovsky modrý je taky dokonalý

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To sú presne laky, s ktorými som si nebola celkom istá a nakoniec sa mi páčili :) Ten modrý vyzerá fantasticky, keď je matný.

      Odstrániť
  2. Lak od MS je perfektní! Přesně taková barvička by se mi právě hodila :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ich laky sú vynikajúce, za pár drobných dobrá kvalita a nádherné farby. Túto ružovú mám veľmi rada a nie je to moje prvé balenie :)

      Odstrániť
  3. Tak to je nádhera, skoro se vším ses mi taky trefila do vkusu, hlavně na léto se všemi těmi pastelovými barvičkami :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Toto leto si fičím hlavne na tom krásnom jemnom oranžovom a zelenkavom. Úchvatné láčiky :)

      Odstrániť