utorok 26. augusta 2014

Green changer

Ahoj, kočky!

V tomto počasí sa tomu neubránim, tak sa na mňa nehnevajte, že koncom augusta hovorím o jeseni. Berte to však z toho lepšieho konca, ak nebolo slnečné leto, môže byť ešte slnečná jeseň. A na to sa teda poriadne teším. Už v minulom lakovacom príspevku som sa vrhla do jesenných farieb. Možno aj trocha nechtiac a teraz ma to chytilo. Vytiahla som ďalší jesenný kúsok, duochromatický zeleno-zlatý láčik, ktorý mi nedávno kúpil T. Na to, že na nechtoch sa mi zlatá ani bronzová veľmi nepáčia, sa mi zbierka podobných odtieňov akori rozrástla. Tento nováčik sa v nej rozhodne nestratí, lebo na nechtoch sa mi prekvapivo mimoriadne páčil a aj mi pristal.

LOOK BY BIPA, SPECIAL EFFECT, Nr. 8 GREEN CHANGER

Ešte mi chýba pár lakov (možno dva) z tejto kolekcie, aby bola úplná, čo svedčí o ich obľube v mojom lakovacom svete. Od týchto lakov som ešte pred rokom veľa nečakala, vtedy som si kúpila asi prvé 3 kúsky, ale svojou kvalitou a príjemným lakovaním si ma získali. Škoda, že ich štandardné laky ma farebne až tak neočarili, i keď i tam sa nájde pár pekných kúskov, no nič výnimočné. Samotný Green Changer je presne ten zvláštny, neopozeraný lak, ktorý si všimnete, ale nevypáli vám oči. Preto sa mi príjemne nosil aj v práci, dokonca niekoľko dní bez akéhokoľvek odlúpnutia. Ak by som si pri lakovaní nepoškodila lak na malíčku, vyzeral by bezchybne.
Odtieň som nazvala duochromatický, aj keď z pohľadu na fľaštičku sa zdá byť skôr "mulťák". Vyzerá úplne ako olejová škvrna, no v dobrom zmysle slova. Farebná škála jeho odtieňov prechádza od tmavomodrej, cez svetlejšiu modrú, žlto-zelenú, až po bronzovú s kvapkou oranžovej. Na nechtoch sa síce celá paleta celkom zachytiť nedá, ale aj tak sa na nich farby pekne prelínajú. Lak určite nebude nič pre svetlé typy, s opálenou pokožkou sa však vie pekne zžiť, dokonca by som povedala, že na nich pôsobí až prirodzene.
Lakuje sa vynikajúco. Celkovo laky Special Effect ma zaujali svojou konzistenciou a precíznym štetčekom. Som s nimi veľmi spokojná. Výborne držia, plne kryjú, majú zaujímavé odtiene.
Obsah: 5 ml
Cena: cca 1,99 €










Pekný deň!

4 komentáre:

  1. Je to taký ten Chanelovský Peridot :) Tiež vlastním podobný lak, nedalo sa neukoristiť ho. Chodievaš nejak pravidelnejšie do Rakúska na tieto kúsky?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne, podobá sa na Chanel! Pekný je veľmi. V AT trávim veľa času, takže keď sa dá, nakupujem :D

      Odstrániť
  2. Tá farba je veľmi zaujímavá, vyzerá to dobre :)
    Fashion Passion by Erika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to jedna z tých farieb, čo som vždy viac obdivovala na druhých a na mne by sa mi nepáčila. No a vidíš, skúsila som a som veľmi milo prekvapená :)

      Odstrániť