sobota 9. augusta 2014

Jeden malý NEW IN (prvý nákup v Primark-u)

Ahoj, kočky!

Na dnes som nemala prichystaný žiadny článok. Niežeby som nemala o čom písať, mám predsa nafotenú peknú kôpku fotiek, no ale mám aj plán článkov a ten pravý sobotný medzi nimi nebol. Prezrela som však tú kôpku fotiek, medzi ktorými sa našlo pár, ktorý sa práve na dnes hodia - nákupy, novinky, new in, haul...

Pri tretej návšteve obrovskej predajne Primark som sa odhodlala. A nakúpila som. Nielen pre seba, voľačo je aj pre sestru. Už dlho zháňam lacné tričká, ktoré by mi nebolo ľúto vyhodiť, keby sa poškodili. V Primarku som ich našla, musím povedať, že aj kvalita ma prekvapila. Na fotke síce jedno tričko chýba, a to práve také, o ktorom musím povedať, že sa stalo mojím top kúskom v šatníku. Je jednoduché, je mi troška voľnejšie, ale nie je mi veľké, je čierne s nenápadným melírom, je z príjemného ľahkého materiálu a stálo 5 eur!


Potrebovala som jednoduchú menšiu kabelku, ktorá by ma prinútila neťahať so sebou niekoľkokilový nepotrebný arzenál, ktorý by sa "mohol zísť". Takáto kabelka bol vlastne dôvod, prečo som do toho Primarku bola ochotná vstúpiť a chvíľu tam aj vydržať.  Urobila som dobre, lebo aj kabelka (našla som ju hneď pri vstupe) ma teraz teší každý deň. Vložím do nej len to najnutnejšie. Ulakomila som sa aj na jednu "listovku" v jemných farbách. Mentosky sú pre T., lebo mi usilovne asi hodinu nosil nákupný košík; tiež v ponuke Primarku.


Akosi mi prestala vyhovovať obľúbená riasenka, tak som ju musela predčasne vyradiť. Namiesto nej sa teraz skúšam skamarátiť s jednou od značky iQ, ale ide nám to pomaly. Ten aplikátor je na mňa trocha zložitý. Nechápem, prečo nemôže mať rovnaké štetinky po celom obvode. Takže sa teraz pri líčení trocha trápim. S čím sa ale netrápim je dokonalá ceruzka Forever eye shadow od Gosh. Na facebooku som tieto tieniky už trocha ospevovala a budem v tom ešte nejakú chvíľu pokračovať. V ponuke sú prekrásne odtiene, všetky absolútne nositeľné, ale tá kvalita... Veď si počkajte na recenziu.



Potrebnosti, z ktorých je väčšina pre T. Môj je len šampón proti lupinám od Guhl a zubná pasta Ajona.


Zahraničné časopisy sú mojou vášňou. Keď je v nich aj malý darček (CD), tešia ma dvojnásobne.
A aký by to bol novinkový príspevok, keby v ňom nebola dekoratívka? Zlý. Takže tu sú ďalšie moje úlovky: veľmi príjemný lesk na pery L'oréal, prekrásny lak na nechty (nožičkové) Essence a minerálny mejkap Alterra, ktorý má známku kvality "sehr gut". Uvidíme.


Prajem vám všetkým krásnu sobotu. Ja idem trocha oddychovať, lebo sa necítim ktovieako fit.

Papa.

6 komentárov:

  1. Odpovede
    1. Och, áno! A je skvelý! Recenzia bude vo štvrtok :)

      Odstrániť
  2. Tá šatka a argánový olej.. aj ja chcem :3 :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Šatku s lastovičkami som si priala dosť dlho, takže sa z nej fakt teším. Okrem toho sa mi veľmi páči aj tá farba :) Arganový olej je vlastne maska na vlasy - som na ňu poriadne zvedavá...

      Odstrániť
  3. Wau, krásne nákupy. Ja Primark zbožňujem, vždy tam nájdem to, čo nemôžem zohnať inde a za rozumné ceny :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa ten obchod zasa nikdy nelákal, hlavne keď som videla ľudí, ako odtiaľ odchádzajú s miliónom napchatých tašiek. Nakoniec ma prekvapilo, čo všetko sa tam dá nájsť :D

      Odstrániť