štvrtok 10. októbra 2013

Paperprints od Essence. Ako na ne?

Ahoj!

Ani ja som sa nezdržala a hneď, keď som zbadala v stojane Essence novučké škatuľky s papierovou potlačou na manikúru, kúpila som si dve balenia. Boli posledné, našťastie. Inak by som zobrala asi všetky štyri druhy. Lenže vtedy nemali žiadnu "transfer solution", čiže vodičku na prenos potlače z papierika na necht, a ja som ich chcela čo najskôr vyskúšať, preto som skúsila pár domácich tipov. Konkrétne alpu a alkohol. Nič nefungovalo. Naťukala som preto do vyhľadávača "paperprint manicure essence how to use", tam vždy všetko vedia, iste mi poradia. Neporadili. Väčšinou to veľmi nefungovalo, hoci sa našli šikovnice, ktoré tento typ manikúry zmákli. Jedna z nich to vyskúšala s nejakou mandľovou esenciou, či čo to bolo, a mala celkom pekné výsledky. Mne nefungovalo nič, takže paperprinty putovali na miesto posledného odpočinku. Medzitým som v drogérkach pokukovala po tej zázračnej originálnej vodičke, ale márne. Až som nádohou natrafila na limitku Beauty Beats, v ktorej je zahrnutá aj transfer solution. Okamžite som ju schmatla. Bežím s nou preč, keď v stojane vidím aj balenie pôvodnej vodičky, no ale už mám túto od Biebra :)
Jasné, že som ju hneď vyskúšala...


Motívy vľavo: 04 live laugh love, vpravo: 02 my wild side.
 Motívy sa mi celkom páčia, najmä ten s ľudskými hlavami. V jednom balení (škatuľke) nájdete hneď 6 motívov. Aj keď ich plocha sa na prvý pohľad zdá malá, dá sa spotrebovať všetko bez nejakých strát. Stačí len správne motív nastrihať.

 Postup: Nechty nalakujeme 1 - 2 vrstvami svetlejšieho laku, ktorý necháme poriadne uschnúť. Nastriháme si motívy podľa veľkosti plochy nechtov. Na motív nanesieme transfer solution a touto stranou priložíme k nechtu. Necháme 15 sekúnd pôsobiť, potom papierik z nechta jemne zlúpneme. Na nechte by sa mal objaviť motív.
 Ako vidieť na obrázku, motívy sú na mojich nechtoch neúplné. Tie prázdne miesta vznikli tam, kde bol motív farebný, nie čierny. To ma teda sklamalo. Na druhej strane je potešujúce zistiť, že po prvej neuspokojivej skúsenosti prišiel zvrat a paperprinty vlastne fungujú. Lenže nie celkom podľa očakávaní. Každému je jasné, že takáto "manikúra" je nenositeľná. Keď budem mať viac času, skúsim sa s tým ešte trocha pohrať, ale vyzerá to skôr tak, že som vyhodila peniaze za niečo, čo mi bude zavadzať.
Pripájam ešte jednu fotku, takto som si paperprint s bieberovskou vodičkou robila prvýkrát. Na ukazováku to nevyzerá až tak zle, ale na prostredníku... Takto to dopadne, keď nedodržíte postup a necháte papierik na nechte pridlho (v snahe vytvoriť intenzívnejší odtlačok) - celý vám tam zostane.

Skúšali ste už tento manikúrový zázrak? Aké máte skúsenosti? Budem vďačná za každý postreh.

Pekný deň!

2 komentáre:

  1. Priznám sa, toto som ešte nikde nevidela a to do drogerky chodím každý deň. V každom prípade mi článok dosť pomohol a budem to hľadať :)

    http://fashionandbeautybylm.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že tieto paperprinty sú v druhom stojane Essence. Ja som to kupovala v zahraničí, ale od septembra by mali byť v štandardnom sortimente aj na Slovensku. Ak to nájdeš, tak nech ti to dobre funguje :)

      Odstrániť