štvrtok 17. októbra 2013

A cenu získava... (vyhodnotenie GA)

Ahoj!

Nastal deň, keď sa dozvieme mená prvých výherkýň prvej "rozdávačky" na tomto blogu. Pamätám si, keď som pred viac ako mesiacom nakupovala ceny do GA. Bol to taký príjemný nákup, keď som myslela na to, ako sa niekto výhre poteší. Rozhodla som sa, že spravím dva balíčky s približne rovnakým obsahom. Úprimne musím povedať, že mňa osobne by tieto výrobky potešili. Myslím, že som vybrala veci, ktoré môže využiť každá z nás.
Do GA sa zapojilo 15 dievčat, z ktorých každá splnila podmienky. Výhry boli dve, preto sú aj dve výherkyne. Žrebovanie prebehlo fyzicky, keď sme z lístočkov s číslami vyžrebovali 2. Žreboval môj frajer a takto to vyzeralo:

Takže, balíček č. 1 vyhrala Bernadett Macsóová,
balíček č. 2 poputuje Simone Sašinovej.

Gratulujem, dievčatá!

Pokiaľ výherkyne do týždňa nepošlú adresu na zaslanie výhry, budem žrebovať náhradníčky výhier.

4 komentáre:

  1. tak to je mi luto že som nevyhrala :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aach, toto je pre mňa najhoršie, najradšej by som niečo poslala každému. Ale plánujem ďalšiu GA, tak sa určite potom zapoj :)

      Odstrániť
  2. Supeeeeeeeer! Dakujem Ti este raz, som Ti poslala adresu na mail. Dakujem,dakujem, dakujem! Tesim sa moc! :D

    OdpovedaťOdstrániť