štvrtok 3. decembra 2015

Recenzia: Nakvapkaná krása

Ahoj, kočky!

Posledných pár mesiacov tohto roka sa u mňa nesie v skúšaní nových makeupov. Minulý mesiac som vám priniesla recenziu na skvelý produkt so skrášľujúcim účinkom, dnes to bude zasa výborný produkt s celkom inou konzistenciou, finišom i zložením.

GOSH, #FOUNDATION DROPS, 006 TAWNY


Ani nemusím písať, že som ho chcela vyskúšať, len čo som na nete zbadala prvé fotky tohto produktu. Minimálne preto, že makeup s pipetkou ešte nemám a bola som si istá, že konzistenciou bude pripomínať mnou obľúbený Eau de Teint od L'Oréal. Nemýlila som sa. Konzistencia je úžasná, ako jarný dážď s dávkou ošetrujúceho oleja.


Chválim i trocha kritizujem balenie. Na prvý pohľad sa mi páči pevné plastové telo v sebavedomej čiernej farbe a v nej zladená aj gumená časť pipety. Páči aj nepáči sa mi, že obal nie je priesvitný a ja nevidím, koľko makeupu sa v ňom ešte ukrýva. Mám rada prehľad v obsahu mojich kozmetických produktov, no ale nie je to zasa také nestráviteľné. Zato rozloženie názvu vo veľkých písmenách sa mi naozaj nepáči. Vlastne celá predná popisná nálepka mi pripadá ako nálepka testra, ocenila by som niečo striedmejšie a jednoduchšie.
Čo sa týka zloženia, rovno sa vám priznám, že som nebola schopná prelúskať sa ním. Na fľaštičke je zoznam použitých látok vytlačený maličkým zhusteným písmom, pričom ani biele písmená na čiernom podklade nie sú pre moje oči (ani keď si nasadím dioptrie) ľahkých "čtivem". Môžem vám povedať len toľko, že v makeupe nie je hlavnou zložkou voda, vôbec sa v ňom nenachádza. Výrobcovia doň zato namiešali napríklad argánový olej, či zložku Antiderm, ktorá má mať upokojujúci, hydratačný, ochranný i protizápalový efekt. Ako som sa dočítala z oficiálnych zdrojov firmy, vďaka tejto zložke by malo dôjsť k zmierneniu zápalových procesov na pleti (akné), začervenania by mali ustúpiť a pleť by mala byť upokojená. Pre mňa je to momentálne rajská hudba, keďže v zimných mesiacoch mi mimoriadne začervenávajú líca, čo uvidíte aj na fotke nižšie. S týmto problémom si však makeup nedokáže celkom poradiť. Po mesiaci každodenného používania som si všimla len malé zmiernenie, aj to vtedy, keď sa veľmi nevystavujem studenému vzduchu. Ak po pár dňoch zasa strávim niekoľko hodín v zime, potom prejdem do vyhriatej miestnosti, zasa tu mám poriadne červené bodky, ktoré makeup do pohody dostane až po pár dňoch, ale hlavnú zásluhu v tom má hlavne pleťová kozmetika, ktorú používam.
Ochranný slnečný faktor 10 tiež nie je na zahodenie.


Inak musím povedať, že vo zvyšku ma makeup presvedčil. Nanášanie makupu pipetou je príjemné spestrenie v skrášľovacej rutine. Pipeta je sklená a zmestí sa do nej dostatok produktu na nalíčenie celej tváre. Je na osobných preferenciách, kde si makeup kvapnete - či najskôr na ruku a z nej prenesiete na tvár, alebo rovno na tvár. Makeup sa ľahko nanáša prstami i štetcom. Ja som si obľúbila rozotieranie stippling štetcom, no posledné dni sa mi zasa zdá lepšie rozotretie prstami.



Odtieň 006 Tawny mi výborne sadol. Hoci by som po rozotretí uvítala ešte teplejší podtón, zvyšnými líčidlami viem takýto "nedostatok" vykorigovať. Pri rozotieraní, ale i po ňom, cítim veľmi príjemný dotyk olejových zložiek na pleti. Je to taká parádička, aká mne, ako milovníčke pleťových olejov, veľmi vyhovuje. A človek sa pritom ani nenatrápi.
Krytie je stredné a dá sa mierne navrstviť, ale vysoké krytie sa vytvoriť nedá. Zámerom však bolo vytvoriť ľahký makeup s prirodzeným efektom, čo rozhodne splnené je. Na fotkách nižšie sa mi nepodarilo verne zachytiť odtieň makeupu, najreálnejšie vyzerá práve na ruke ešte nerozotretý, resp. odtieň pokožky tam zodpovedá najviac môjmu skutočnému farebnému typu. Krytie je zachytené verne.
Po nanesení tohto makeupu nepúdrujem. Páči sa mi nádherný hodvábny finiš, ktorý zanecháva, pôsobí zdravo a sviežo. Lenže po troch až štyroch hodinách potrebuje moja zmiešaná pleť v T-zóne úpravu, pretože sa začína nepekne lesknúť. Púder alebo zmatňujúce papieriky mám preto stále poruke. Našťastie sa pritom makeup nevytráca, vytrácať sa začína až o také ďalšie dve hodinky. Myslím si, že na suchšom type pokožky by mohla byť jeho výdrž o niečo dlhšia, zmiešané typy by mali myslieť na priebežnú údržbu. K mastným typom pleti sa neviem vyjadriť, naozaj neviem odhadnúť, ako by sa na ich pokožke makeup v priebehu dňa správal.



Ako vidíte, červené fliačiky ma poriadne trápia, i keď táto fáza je tá "lepšia fľakatá".

foto bez makeupu

S jednou vrstvou Foundation Drops dosiahnem veľmi prirodzené zjednotenie pleti, lenže to mi nestačí.

jedna vrstva makeupu

Preto po tvári rozotieram ešte jednu ľahkú vrstvu, ktorá vyzerá stále prirodzene, avšak moja pleť pôsobí čisto a zdravo.

dve vrstvy makeupu

Značka má v ponuke 5 odtieňov, ktoré vyzerajú byť mimoriadne dobre a prirodzene namiešané pre farebné typy nášho zemepisného pásma. Nič výrazne ružové ani oranžové či hnedé. Okrem toho sa farby dokážu pleti pekne prispôsobiť.


Obsah: 30 ml
Cena: 18,50 € (do konca roka však tento skvelý makeup môžete zakúpiť za zvýhodnenú cenu 14,80 €, preto dlho neváhajte)


Nemôžem povedať, že som vo Foundation Drops našla svoj top makeup, ale do hornej päťky by sa iste dostal. Ak sa vám pozdáva, aký efekt sa ním dá dosiahnuť, máte rady ľahké "nemaskoidné" textúry, neváhajte nad kúpou.

Pekný deň!

8 komentárov:

  1. makeup vyzerá zaujímavo a trochu mi pripomína jeden od Pupy, ktorý sa dávkuje tiež pomocou pipety :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Máš pravdu, Pupa má podobné balenie :) Ich makeupy som však doteraz nevyskúšala... A tento krásavček je vážne parádny.

      Odstrániť
  2. Hmmm hmm, akurát mi dochádza môj obľúbenec z Yves Rocher... Žeby som ho vymenila? Eau de Tient som tiež mala dosť v obľube :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Noo, tak možno budeš spokojná ako ja ;) (Ale nechcem byť príčinov tvojho utrácania...) :D

      Odstrániť
    2. Haha :) Nie v pohode... Pumpička na tom mojom už prská z posledných síl. Už som si sľúbila, že po výplate si ho kúpim, lebo som ho bola okuknúť vo Fannke a zapáčil sa mi :) Fakt majú dobrý výber odtieňov...

      Odstrániť
    3. (Až teraz som si všimla to "príčinoV"!!!)
      Supeer, tak nech ti dobre poslúži ;)

      Odstrániť
  3. Keď chcem prirodzené krytie, tak na to je najlepší! Len je pravda, ako píšeš, že s výraznejšími nedokonalosťami si neporadí.. ale na to mám aj tak iných favoritov, takže v tom nevidím problém :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som hlavne rada, že dokáže ukočírovať tie moje momentálne červené fľaky. Ale pokiaľ potrebujem celý deň vyzerať tip-top a viem, že veľa času na kontrolu zovňajšiu mať nebudem, siahnem po hutnejšom makeupe.

      Odstrániť