utorok 3. novembra 2015

Favourites - October '15

Ahoj, kočky!

Uf, takúto zlú fotku som tu už dávno nemala, ale pokým sa mi nevráti foťáčik, budeme si musieť vystačiť so zvláštnymi fotkami z ajfónu, ktorý už začína nekontrolovateľne chradnúť. Kvalita obrazu je však tentokrát druhoradá, pretože teraz sa spoločne pozrieme na pár produktov, ktoré som si minulý mesiac akosi bližšie pritiahla k telu.


Riasenka Gosh Boombastic tu určite nesmie chýbať. Okúzlila ma hneď po prvom použití. Je skvelá a to stačí. Ak nestačí, recenzia je k dispozícii.
Po hádam aj dvoch rokoch som kdesi vyhrabala svojho času moju dosť obľúbenú penu na chodidlá Balea a znova ma presvedčila, že ak si chcem vykračovať ako na obláčku, musím sa ňou pravidelne "penovať".
Pokožka tela už zareagovala na zmenu ročného obdobia, preto musím denne siahať po telovom mlieku. Keďže mám ešte nejaké staršie zásoby, rozhodla som sa ich zredukovať a vybrala som si to najvoňavejšie vanilkové telové mliečko Ligne St Barth. Vytýkam mu hlavne vysokú cenu (29,50 € za 125 ml), pre ktorú si ho asi znova nekúpim, inak sa výborne rozotiera, krásne hydratuje a zjemňuje pokožku, nelepí (len kratučko po nanesení) a úžasne vonia.
Tmavý rúž mi v týchto dňoch nesmie chýbať, aj keď práve studený fialový rúž Manhattan je skôr  tónovaný balzam, na perách vytvára tak trocha tajomný odtieň (recenzia). Vínovo červený matný rúž Catrice v odtieni 080 PassionRed je zasa mojím veľkým objavom. Pôvodne som mala v pláne iný červený odtieň, ale tento si ma získal natoľko, že som na ten druhý zabudla. Najradšej by som naň hneď napísala recenziu, no zaslúži si kvalitné obrázky, takže chvíľku strpenia, poprosím.
V drogérii sa mi pri posledných nákupoch darilo, lebo som tam okrem super rúžu našla aj super linku na oko vo fixke s tenučkým aplikátorom, ktorá aj po viac ako 20 použitiach stále kreslí načierno (pozor, nie je to čierno-čierna), aplikátor sa nerozstrapkal a nakreslím ňou naraz linku na obidve viečka (čo sa pri podobných produktoch vždy nestáva). Nájdete ju v stojanoch značky Essence za, v porovnaní s kvalitou, za smiešnu cenu.
Drogérkovým objavom je aj ceruzka na obočie Catrice s kefkou. Asi nie je dokonalá, svojou stredne tvrdou tuhou asi nebude sedieť každému, ale mne to akosi vyhovuje. Pracuje sa mi s ňou dobre a sedí mi aj odtieň, takže obočko momentálne "dorábam" len ňou.

A čo vaší obľúbenci? Našli ste v kozmetike niečo nové a skvelé, či staršie a tiež skvelé?

Pekný deň!

2 komentáre: