sobota 23. mája 2015

Favourites - April '15

Ahoj, kočky!

Apríloví obľúbenci si museli počkať až na koniec mesiaca mája, aby sa dostali do pozornosti čitateľov tohto blogu. Na moje pomery ich tu je tentokrát len tak poskromne - 5 kusov, ale takých, za ktoré by som dala aj posledný balíček obľúbených čipsov.


Približne pred rokom sa tu pretŕčal ako hlavná hviezda samostatného príspevku, no okrem neho sa z času na čas objavil aj v iných deko-článkoch. Občas zastretý, občas takmer neónový, taký je lak Miss Sporty Clubbing Colours č. 452, ktorý je aj napriek početným lakovaniam stále poloplný. Neviem prečo, často po ňom siaham, keď cestujem na niekoľko dní mimo domu. Zdá sa mi byť dostatočne hlásajúci status "som trendy vždy a všade".
Najdokonalejšia farba na pery, hoci so samotným rúžom treba niekedy bojovať. Reč je o Ruby Woo, kultovke od MAC-u. Už ani nie som schopná vám o ňom viac rozprávať (písať), ak vás zaujíma, klikajte na recenziu, inak si myslím, že Ruby Woo je pojem sám o sebe.
Očividne mi k srdcu prirástla lícenka Gosh Giant Blush v odtieni 04 Passion, pretože odkedy ju mám, nepoužila som žiadnu inú, čiže skoro celý mesiac apríl a máj. Teraz uvažujem, či sú to naozaj skoro dva mesiace. Netuším, ako ubehli a netuším, prečo z tej lícenky skoro vôbec neodbúda. Aha, asi preto, že ju nanášam len ako malú bodku, rozmažem a ona svoje pigmenty pekne rozloží po líčkach. Zatiaľ ste ju v akcii videli len tu, ale čoskoro pribudnú ďalšie líčenia, v ktorých sa znova predvedie.
Našla som ďalší drogérkový makeup, ktorý vám s radosťou odporučím. Recenzia pribudne až júni, dovtedy si musíte vystačiť s vedomím, že keď niečo označím za mesačného favorita, niečo na tom bude. Makeup Astor Perfect Stay obsahuje podkladovú bázu, čo ja veľmi nemusím, ale ak je pleť vo výsledku podľa mojich predstáv, môže obsahovať aj žabí sliz. S radosťou si ho natriem na seba.
Ako rada píšem takéto nadšené vety. A ako rada sa so svojím nadšením podelím aj s vami. Predstavujem vám malý kozmetický zázrak menom 3-minútová ranná čistiaca maska z Havlíkovej přírodní apotéky. Poprela všetky snahy rozumu o skepsu, keď ma hneď pri prvom použití tákto véľmi  (doširoka rozťahujem paže) prííjemne šokovala. Ten pocit! Ten efekt! Veď si len počkajte na recenziu.

Nezabudnite sa mi pochváliť vašimi obľúbencami, hoci už budú asi májoví. A ak vás zaujal niektorý z tých mojich, tiež mi o ňom dajte vedieť.

Pekný deň!

5 komentárov:

  1. 3-minútová ranná čistiaca maska? Chcem recenziu a hneď! :D Z toho makeupu som skúšala iba tester a zdal sa mi dobrý, kúpila by som si ho, no aj ten bledší odtieň bol na mňa stále tmavý, možno cez leto. :)
    ChristyShades

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Přidávám se k žádosti o recenzi! :-) Havlíka už mám dlouho na pořadníku nákupů, tak aspoň budu vědět po čem koukat.

      Odstrániť
    2. Dievčatá, recenzia je už na blogu! Je to mňamka :)
      Christy - mňa ten makeup naozaj dosť prekvapil, pretože je veľmi príjemný a na pleti krásny, akurát zisťujem, že na letné mesiace nebude vždy ideálny. Musím ho ešte poriadne otestovať s púdrom, ale rada by som naň v júni napísala recenziu.
      Zdenule - Havlík ma očaril nielen maskou, ale aj svojím Prírodným zázrakom. Mám ešte šampón, ale ten som ešte nestihla vyskúšať, no čoskoro sa tak stane a ja sa už neviem dočkať :)

      Odstrániť
  2. Neviem sa dočkať recenzie na tu masku, určite je skvelá!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je skvelá, Peti, a už je aj recenzia na blogu :)

      Odstrániť