štvrtok 4. decembra 2014

Spotrebované - november

Ahoj, kočky!

Neviem, ako to robím, ale teší ma to. Míňam a spotrebúvam a ako tak sa mi darí udržať prijateľnú (no, občas to vidím inak) hranicu medzi množstvom nových kozmetických prírastkov a ich minutých kamarátov. Množstvo kozmetiky, ktorú doma skladujem, je už iná otázka. V novembri som dorazila skôr také drobnosti alebo veci, ktoré boli dlhšie viac prázdne ako plné, ale aj tak je to fajn pocit, že mi pár obalov ubudne.


V starostlivosti o pleť toho veľa nebolo. Konečne som sa zbavila prvého balenia vlhčených utierok z Primarku. Tie neboli ani zlé, ale ani nijako výnimočné. Používala som ich rôzne, od čiastkového odlíčenia (nikdy nie kompletného mejkapu) až po pomoc pri upratovaní. Ešte jedno balenie mám, uff. Akosi prirýchlo sa mi minula druhá polovica mejkapu Eau de teint, ale aj tak by bol pre mňa na zimu pritmavý, takže sa minul v správnom čase. Mala som ho rada. Tak isto som mala rada svoj kabelkový krémik s vôňou hrušky a broskyne. Bol ľahší a rýchlo sa vstrebával, ideálny ako rýchla pomoc kedykoľvek a kdekoľvek. Miniatúrku čistiaceho gélu na tvár som spotrebúvala celkom dlho, pretože dosť vysušoval a aj moja zmiešaná pleť sa po umytí cítila napätá. Telový sprej s vôňou uhorky a melóna bol môj letný obľúbenec, takže jeho čas došiel. Ešte tu mám miniatúrky zubných pást Dr. Hauschka, ktoré si kúpim aj v plných baleniach. U mňa veľká spokojnosť. No a orezávatko, to ma tiež zvykne občas zachrániť.


Aj laková zbierka sa môže zasa voľnejšie nadýchnuť. Miesto uvoľnil jeden pieskáčik (ten najkrajší), jeden farebňáčik a jeden podklaďáčik. Svojho konca sa dostali aj moje najobľúbenejšie vodolepky a dva odlakovače.


Zo vzorkového sveta nie sú na obrázku všetky spotrebované, pár sa ich tam už nestihlo dostať, tak aspoň spomeniem tieto. "Night spa" od Vichy bol namodro prifarbený gél-krém na nočnú starostlivosť o pokožku. Vzorka mala až 7 ml a používala som ju skoro mesiac. S pleťou to veľa nerobilo a vadila mi tá modrá, pretože keď na otvore obalu gél zaschol, jeho farba pôsobila veľmi prifarbene. Nezaujal ma ani krém Visionaire od Lancôme, či BB krém Nivea. Ten mám doma aj v plnom balení a vlastne by mi aj vyhovoval, ale tie odtiene sú príšerné a dokonca sa mi veľmi ťažko kombinujú napríklad s mejkapom. Vyzdvihnúť musím krém Q10 (Nivea), ktorý sa mi zdal byť príjemný a verím tomu, že aj účinný. Top spomedzi týchto drobcov bolo určite sérum Abeille Royale od Guerlain - príjemné, voňavé, luxusné. Tým by som sa rada natierala aj dlhšie.


Pekný deň!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára