nedeľa 18. mája 2014

Tri korektory z troch cenových kategórií

Ahoj, kočky!

Najrýchlejším a najkompaktnejším pomocníkom na zakrytie nedokonalostí našej krásy je zaiste korektor. Odkedy som sa začala líčiť, mala som nejaký v kozmetickej výbave, no väčšinou som ho brala ako také nutné zlo. Voľakedy nebolo z čoho vyberať, všetky vyzerali rovnako - zabalené ako klasický rúž a dostupné možno tak v dvoch - troch odtieňoch. Teraz si môžeme vyberať z veľkého množsva a podľa chuti - tuhé, krémové, tekuté, dokonca práškové. Na výber je aj slušná škála odtieňov, dokonca aj zvláštnych farieb (zelený, žltý, oranžový, ružový) na rôzne farebné neduhy pleti.
Sama o sebe si myslím, že korektory stále trocha podceňujem, ale keď som si spočítala, koľko (a naozaj všelijakých) ich doma mám, povedala som si, že sa im aj trocha povenujem. Preto vám dnes predstavím tri, ktoré sú nádherne zabalené, takže ma práca s nimi baví omnoho viac. Mám ich v troch rôznych odtieňoch, od troch rôznych značiek a v troch cenových kategóriách. Mimochodom, ide o rozjasňujúce korektory.



LANCÔME, TEINT MIRACLE

Viete, ako mám rada mejkap Teint Miracle, preto vám poviem hneď na úvod, že mám rada aj tento korektor. Má krásny strieborný obal s klikacím mechanizmom, čo je v tejto oblasti vlastne rarita. O to viac sa mi páči. Pri prvom použití stačí len pár kliknutí a už sa z "pera" rinie stredne hustá farebná hmota. Zo všetkých troch testovaných korektorov je práve Lancôme najtekutejší, no práve vďaka tomu sa výborne rozotiera a zapracováva. Preto je vhodný najmä na prekrytie kruhov pod očami a celkovo na oblasť okolo očí. Ak ho chcem použiť na prekrytie nejakého pupáka, musím ho najprv nechať na pleti uschnúť, až potom môžem naniesť mejkap, inak by som si ho celkom rozmazala. Má celkom hustý štetček, s ktorým sa dobre pracuje, ale na konečnú úpravu korektora používam aj tak prsty. Jeho vôňa je taká "mejkapová", mne dosť príjemná. Nikde na obale som však nenašla číslo alebo názov odtieňa, no na fotke dole je to ten prvý zľava - svetlý s jemne žltkastým podtónom.
Obsah: 2,5 ml
Cena: cca 30 €
Cena je podľa mňa veľmi vysoká za tak malý objem a myslím si, že viac si tak drahý korektor kupovať nebudem. Je síce veľmi dobrý, no podobný efekt zvládnu aj lacnejšie. Komu však nevadí, koľko za pekné balenie a zvučnú značku utratí, tomu ho ODPORÚČAM.




L'ORÉAL, LUMI MAGIQUE

Ďalšie krásne pero vo farbe ružového zlata, s ktorým skrášlite svoju tvár. Tentokrát už máme balenie so skrutkovacím mechanizmom. Kým som sa pri prvom použití dočkala korektorovej hmoty, poriadne som sa naskrutkovala, až som sa bála, že vnútri nič nie je. Keď už čosi von vyšlo, bol z toho krémový, no opäť relatívne tekutý, rozjasňujúci korektor. Výhodou tohto skrutkovania je, že sa ním dá dobre regulovať množstvo produktu, takže ním nemusím plytvať. Aj tento má celkom hustý štetček, s ktorým sa dobre pracuje, no opäť platí, že korektor napokon zapracúvam prstami. Výborne sa hodí na jemnú pokožku okolo očí, kde výborne drží niekoľko hodín bez toho, aby zaliezal do vrások. Drží naozaj dobre, takže sa dá použiť aj na iné nedokonalosti, ale pozor, hoci neobsahuje žiadne trblietky alebo čo, primárne je určený na presvetlenie pokožky, takže treba s ním narábať s citom. Mám ho v najsvetlejšom odtieni č. 1 Light a je naozaj svetlunký s ružovým podtónom. Vôňa mi príde trocha lepidlová, našťastie rýchlo vyprchá.
Obsah: toho som sa nedopátrala, ale tipujem okolo 2 ml
Cena: cca 12 € (ja som si ho kúpila v akcii za polovičnú cenu - s nejakým DM kupónom)
ODPORÚČAM




CATRICE, RE-TOUCH LIGHT-REFLECTING

Napokon tu máme najlacnejšiu verziu rozjasňujúceho korektora. Bude aj najhorší? Nemyslím si, bude len trocha iný. Obal v ničom nezaostáva za drahšími bratmi, je pekný strieborný so skrutkovacím mechanizmom. Tiež som si chvíľu zatočila, kým produkt vyšiel zo stredu štetčeka. A tu prichádza k prvému rozdielu. Štetček je o niečo redší ako predchádzajúce dva. Nemá to ale zásadný vplyv na aplikáciu, keďže korektor ním len nanesiem a trocha rozotriem, na záver ho aj tak zapracujem prstami. Ďalším rozdielom je konzistencia - Catrice je najtuhší, krémový, treba ho rýchlo rozotrieť, pretože celkom rýchlo schne. Takáto konzistencia je podľa mňa vhodná na prekrývanie začervenaných miest a vyrážok, no problémom by mohlo byť to svetlo odrážajúce zloženie. Druhá vec je, že ja som si nevšimla, že by bol nejako rozžiarujúci, skôr mi príde zmatňujúci, a teda určený práve na vyrážky a iné neduhy. Pod oči mám radšej niečo ľahšie (napr. vyššie popísané dva). Korektor som si kúpila v odtini 030 Rosy Beige (na fotke prvý sprava), čo je teplý béžový odtieň (rosy mi teda nepripadá), takže ho pod oči veľmi nepoužívam. Vonia mi akosi umelo, chemicky, ale to je len detail, ktorý aj tak čoskoro vyprchá. Pre mňa je to fajn korektor z drogérie, ktorý však nepovažujem za rozjasňujúci. Toto je moje druhé balenie a predpokladám, že ešte si nejaké kúpim.
Obsah: 1,5 ml (neskutočne málo, nie?)
Cena: cca 5 €
ODPORÚČAM





Používate rozjasňujúce korektory? Je to podľa vás must have alebo skôr zbytočnosť, ktorá si neplní svoj účel?

Pekný deň!

2 komentáre:

  1. Ja som takýto korektor mala zatiaľ len od Oriflame aa ten bol mega zlý, takže už by bolo načase vyskúšať niečo lepšie:) ten od L´oreal sa mi pozdáva :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Podľa mňa je to praktická vecička aj do kabelky. Rýchlo ním opravíš čo treba. A mne sa strašne páčia tie balenia :) No čo, na obaly som trocha zaťažená...

      Odstrániť