piatok 21. februára 2014

KIKO balzam a rúž. Dve zlatíčka. Ale...

Ahoj, kočky!

Ešte v decembri sa mi podarilo natrafiť na krásny obchodík talianskej značky Kiko. Táto značka mi síce veľa nehovorila, občas som si niečo z jej sortimentu obzrela na nete, ale lákalo ma to vstúpiť dnu. Vidieť miestnosť plnú kozmetiky a nevstúpiť je skoro rovnako zlé ako nedať pohár vody smädnému priateľovi. (Prirovnanie je teda originálne!)
Keďže som v inkriminovanom čase návšetvy Kiko-shopu mala poriadne naponáhlo, musela som konať rýchlo. Konala som teda dosť impulzívne a odniesla som si odtiaľ dva laky, mejkap a niečo na pery. To niečo na pery vám dnes ukážem.

KIKO, KISS BALM + ULTRA GLOSSY STYLO

Šťavnatým rúžom nepohrdnem nikdy. Čo však, keď ešte aj prekrásne vonia? V prípade značky KIKO a jej rúžov to platí dvojnásobne. Široká škála odtieňov a omamná vôňa každého z nich. Keď som si privoňala k rúžu (čierny obal), dych mi vyrazila vanilková vôňa. A také ja na perách môžem. V prípade farebného lesku (červený obal) som si mohla vyberať nielen medzi odtieňmi, ale aj medzi vôňami. Neviem prečo, vybrala som si jahôdkovú. Tá vôňa bola tak lákavá, že len čo som z obchodíka vyšla, musela som ten balzam rozbaliť a okamžite si ním namazať pery. Dokonca aj frajer na tú vôňu hneď reagoval. Len čo som balzam otvorila, pýtal sa, čo to tak vonia.
Aká je ich kvalita? Môj prvý dojem z obidvoch produktov bol pozitívny, avšak zrejme dosť ovplyvnený ich vôňou, farbami a aj obalom. V tomto smere som nadmieru spokojná. Na druhej strane by som v prípade rúžu prijala ešte o kvapku intenzívnejší odtieň, pretože keď si pozriete fotky, farba je síce pekná, ale samotná tyčinka je trocha sýtejšia ako odtieň na perách. Bezpochyby je to však krásna farba, ktorú pri svojom mejkape rada využívam.
Balzam ma opantal najmä svojou vôňou. Mám ho skoro stále pri sebe a rada ho používam, ale všimla som si, že pri častom používaní dosť vysušuje pery. To znamená, že čím viac sa ním "mažete", tým viac ho musíte nanášať. Dala som si s ním na nejaký čas pauzu.
Ich používanie je príjemné, oba sa dobre nanášajú, tyčinky nie sú ani veľmi mäkké, ani veľmi tuhé. Páči sa mi aj ich lesklý finiš.
Cena: Kiss balm - 5,90 €, Ultra glossy stylo - 4,90 €.
Obsah: Kiss balm - 3 g, Ultra glossy stylo - 2 g.
Uvažujem, či by som si ich kúpila znova. Rúž určite áno. Nejaký balzam som do zbierky ešte chcela, ale asi by bola hlúposť kupovať si niečo, čo má vlastne celkom opačný efekt ako sľubuje. Škoda, ono je ten balzam fajn ak sa používa sporadicky, avšak ak si ho príliš obľúbite a chcete ho stále používať, zradí vás.











Máte skúsenosti so značkou KIKO? Ste spokojné?

Pekný deň!

4 komentáre:

  1. Ahoj, já jsem si od kosmetiky Kiko koupila stíny, tužku na oči a taky balzám. Nejvíc jsem spokojena právě se stiny. Píši o nich zde: http://holkova.blogspot.cz/2014/01/kosmetika-kiko.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. U teba som obdivovala tú ceruzku a páči sa mi aj pigmentácia tieňov. Balzam, ktorý máš ty, som tam nikde nevidela, inak by bol hneď môj. Dúfam, že sa mi tam ešte niekedy podarí nakúpiť :)

      Odstrániť
  2. Ja som už viackrát na tú značku pozerala, odtiene majú fakt neskutočné. Neviem, čím to je, taliani sú jednoducho na farby jedineční- Pupa, Collistar, Kiko...Zatiaľ som však nič od Kiko nevyskúšala a dôvodom č. 1 je určite nedostupnosť tejto značky u nás.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tá nedostupnosť značky je niekedy možno aj výhodou, lebo ja by som tam nakupovala asi často. Láka ma aj ich pleťová kozmetika. Súhlasím, že čo sa týka farieb a celkovo dekoratívky, Taliani to vedia :)

      Odstrániť