utorok 14. januára 2014

Imperial make-up od Dermacolu

Príjemné popoludnie.

Už dávno som zistila, že ma dosť ovplyvňuje slnko. Ak je ho vonku vidieť, všetko ma baví omnoho viac. Dokonca aj pracovať. Ak je však skryté za ťažké oblaky, ja by som sa najradšej skryla tiež. Niekde, kde by som sa pokojne venovala blogu. A dnes mi to takto aj vyšlo. Mám chvíľku pre seba a venujem ju recenzii ospevovaného mejkapu Imperial. Čo myslíte, budem v ospevovaní pokračovať? To sa hneď dozviete.

DERMACOL. IMPERIAL MAKE-UP, odtieň 2 Fair

S jedným mejkapom od Dermacolu som už skúsenosť mala, hoci iba "pracovnú" (líčila som ním iných) a bola som dosť spokojná. Na Make-up cover nedám dopustiť. Preto bola len otázka nervov, dokedy vydržím odolávať tak vychvaľovanému Imperialu. Odolávala som, odolávala, ale nie nadlho. Po kúpe som ešte asi dva týždne uvažovala, či si ho nechať alebo niekomu darovať. Nemám totiž rada veľa otvorených podobných vecí, a to mejkapov pár otvorených mám. Napokon som si ho nechala a vyskúšala.



Balenie mejkapu je podľa mňa celkom obyčajné. Páči sa mi, to je pravda, ale normálne by mi do oka nepadlo. Najviac sa mi na ňom však páči to, že otvor na vytláčanie mejkapu je zaistený fóliou. Ak je neporušený, máte istotu, že ten váš exemplár predtým nikto neskúšal. Čo sa mi však nepáči je, že tuba nie je na žiadnom mieste priehľadná a ani nikde na nej nie je ukážka odtieňa. Názov odtieňa je hneď vpredu, číslo odtieňa zasa vzadu, no ale aspoň aká-taká ukážka odtieňa by nenahnevala. Jasné, na skúšanie odtieňov máme testery. Lenže poznáme to všetky, koľko ich v stojanoch väčšinou býva. A v akom stave...


Môj odtieň je č. 2 Fair, čo by mal byť najsvetlejší. Pri skúšaní odtieňov mi vyhovoval najviac, pričom nie som žiadna bleduľa. Neviem preto, čo na to dievčatá so svetlejšou pokožkou. Zdá sa mi však, akoby aplikáciou trocha menil farbu, ale nie tak, ako sa to občas stáva, keď mejkap zoxiduje, stmavne. Imperial sa správa naopak. Keď ho vytlačím z tuby, je tmavší, no po zapracovaní do pokožky akoby jemne zosvetlel. Máte s tým podobnú skúsenosť?
Čo však hovorím na jeho vlastnosti?
V prípade Imperialu ide o hydratačný mejkap, ktorý je vhodný pre všetky typy pleti. Netreba sa ho však báť. Hydratáciu potrebuje každá pleť, nielen suchá. Moja pleť je zmiešaná a z hydratácie sa teší. Teší sa aj z hydratačného účinku tohto mejkapu, avšak nie dlho. Dosť rýchlo sa vďaka nemu vpije do pleti a na miestach, kde mám mastnejšiu pokožku (nos, brada, čelo) vznikajú menšie farebné nedokonalosti. Ak na zafixovanie mejkapu použijem púder (čo teda použijem vždy), sa tieto nedokonalosti po čase ešte zvýraznia. Musím sa preto častejšie kontrolovať a mejkap v priebehu dňa párkrát upraviť. 
Odhliadnuc od toho je mejkap príjemný na nosenie, lebo je ľahučký a na pleti ho necítiť. Vlastne cítiť - má tak silnú parfumáciu, že ešte aj polhodinu po jeho nanesení ma z nej ide poraziť. Tú vôňu (prepáčte, ale ono je to fakt poriadny puch) neviem celkom definovať, ale pripomína mi to nejaké staré voňavky alebo čo.


Pokiaľ sa zaujímate o zloženie výrobkov, tak tento sa tvári ako poriadna chemická mňamka. Mne to trocha vadí, ale zatiaľ na mejkap nezanevriem. Musím povedať, že hoci ním nie som až tak očarená, ten pocit, ktorý na tvári zanecháva, je veľmi príjemný. Dokonca mi ani nevadí jeho priebežná kontrola počas dňa. Robím to vždy a ani nemám veľa skúseností s mejkapmi, ktoré prežijú bez pohnutia celý deň (aj keď som už taký mala), či odolajú poteniu.
Myslím si, že ho ocenia najmä majiteľky suchej pleti, pretože hydratačný účinok sa mu odoprieť nedá. A nedá sa mu odoprieť ani krycia schopnosť, ktorá je vyššia stredná. Musím povedať, že na tak ľahký mejkap ma svojou krycou schopnosťou dosť prekvapil. Dá sa aj jednoducho vrstviť, za čo má u mňa ďalšie plus. Určite patrí v drogérkach k tým lepším mejkapovým vychytávkam, tak neváhajte ho aspoň vyskúšať.

Nenalíčená pleť

Imperial make-up, odtieň Fair (2 vrstvy, bez púdru)
Už ste vyskúšali mejkap Imperial? Aké sú vaše skúsenosti?

Pekný zvyšok dňa.

2 komentáre:

  1. nevyskúšala, ale plánovala som, ale po tvojej recenzii asi radšej odolám :) aj keď nestojí veľa, ostal by asi nepoužívaný v kufríku. Mám T zonu mastnejšiu a to by v kombinácii s týmto make upom určite nerobilo dobrotu. Ale kryje veľmi pekne, aj dobre vyzerá, odpohľadu na tvári :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ho teda vypoužívam celý, lebo je naozaj príjemný, zvládnem aj ten puch, len mi je ľúto, že po čase už na nose vidím, ako sa kamsi vytratil, resp. spojil s púdrom do fliačikov :( Moja skúsenosť je však taká, že pri niektorých výrobkoch si musím nájsť najvhodnejší spôsob použitia a v prípade tohto mejkapu sa mi javí byť vhodnou cestou zmatňujúci krém, ktorý používam v lete :)

      Odstrániť