nedeľa 10. novembra 2013

Essence - Jumbo eyeliner pen I <3 punk

Ahoj!

Ak všade svieti slniečko tak ako u nás, tento článok si veľa čitateľov neužije. Ja si dnešnou krátkou recenziu vlastne plním resty z minulosti, lebo napísať vám o fixkovej linke na oči od Essence som vám chcela už voľakedy pred polrokom.
Výrazné očné linky nosím málo, hoci sa mi veľmi páčia. Mne však viac pristanú jemné očné tiene a výrazné pery na bežné nosenie, výnimočne ozvláštnené výraznými linkami. Fixkových liniek som už vyskúšala niekoľko, väčšinou som bola spokojná. Problémom pri takejto linke je len jej trvácnosť, pretože či už fixkou kreslíte na suché viečko, ktoré je väčšinou trocha mastné, alebo na podkladovú bázu, očný tieň, či prepudrované viečko, vždy sa na filcový hrot niečo z toho naberie a fixka rýchlo prestáva kresliť. Doteraz som mala len fixky s tenkým hrotom, jumbo fixka je oproti nim poriadny "macek". Jej hrúbka má jednu výhodu - pri špičke sa sústreďuje omnoho viac farby, preto sa tak rýchlo nezanesie a nevysuší. Mám ju už pekných pár mesiacov a aj keď ju často nepoužívam, kreslí stále dosť výdatne. Tie tenšie by už dávno doslúžili.


Ďalšie plus jumbo fixky je jej použitie. To je úžasne jednoduché, dá sa ňou dosiahnuť takmer dokonalá linka s minimom námahy. Keď sa posnažíte viac, iste sa to odrazí na jej precíznosti. Žiaľ, ako vidno aj na fotkách, linka sa trocha rozpíja. Priamo úmerne používaniu sa schopnosť rozpíjania vytráca, ale treba byť opatrná a veľmi netlačiť na viečko, aby sa tuš z hrotu "nevylieval". Povedala by som, že toto je hlavne o skúšaní a o praxi :)





Linka má u mňa ďalšie dva mínusy. Tým hlavným je jej pach, ktorý je strašný. Pripomína mi pokazený puding. A to je fakt bleee. Druhým mínusom je jej otváranie, keď mi po vytiahnutí krytu (vyťahuje sa pomerne ťažko) na fixke skoro vždy zostane aj priesvitný plastový vnútorný kryt, ktorý by mal byť pevne  spojený s vonkajším čiernym. Toto ma však od linky neodrazuje tak, aby som nemala chuť ju používať. Akurát by ma potešilo, keby bola bez toho zápachu a uzáver bol o niěco kvalitnejší.
Vhodná doba na spotrebovanie jumbo linky je 6 mesiacov od otvorenia. Ak ju však nepoužívate často a stále kreslí, nemala by sa pokaziť ani po tomto čase (nemôžem tu ani napísať, že by ju prezradil nepríjemný pach, lebo ten má od začiatku). Keď mi táto doslúži, nebudem sa brániť ďalšej kúpe. Poviem to narovinu, ale nemyslím si, že nejaká drahšia by bola lepšia a ani by som do takéhoto produktu viac peňazí investovať nechcela. Podľa mňa je to dobrý výrobok. Fixku by som odporúčala aj ako cvičný nástroj pre začiatočníčkx v kreslení liniek, lebo sa s ňou ľahko pracuje a jednoducho sa odličuje aj bežným odličovačom. 

Ako to máte s linkami vy, nosíte ich? Ako si linku najradšej kreslíte - fixkou, štetčekom, tekutou linkou…?

Príjemný zvyšok víkendu!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára