štvrtok 30. mája 2013

Top 5 za máj

Ahojte!

Blíži sa nám posledný májový deň a s ním sa budú objavovať početnejšie články s najlepšími výrobkami v kozmetike za uplynulý mesiac. Mne sa takéto články páčia a rada si ich pozriem. Preto aj ja jeden taký ponúkam. Bez zbytočných obkecávačiek. Pozrite sa, čo ma v máji dostalo. 


(Max Factor, Colour Elixir, Giant Pen Stick)

(Maybelline, Color Whisper)

(Gabriella Salvete, Enamel with hardener č. 157)

(Pupa, Mascara Vamp! + ceruzka Multiplay (mám ich už dlhšie, ale len teraz prišli k slovu))

(Estée Lauder, Pure Color, Illuminating Poeder Gelée (tiež ho mám už pár mesiacov, no len teraz prišiel čas rozobrať ten krásny reliéf plážového piesku))

Aj vás niektorý z týchto výrobkov oslovil?

2 komentáre:

  1. Určite Pen stick od MF, laky od GS a pokukujem aj po tej maskare od Pupy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Maskara bude čoskoro v samostatnej recenzii. Len sa mi akosi nedarí nafotiť pekné obrázky :(

    OdpovedaťOdstrániť