sobota 13. septembra 2014

NEW IN - jeden z tých väčších

Ahoj, kočky!

Niektoré z vás sa už možno aj vydesili, že Aknelka nenakupuje, keďže nám tu dávno nepribudol "njú in" článok. Je to tak, flákala som to. Teda, nie nakupovanie. Fotenie a publikovanie, to bol trocha problém. Keďže sa mi pokazil ten foťák, nebolo jednoduché nákupy hneď odfotiť a bude to vidno aj na kvalite fotiek, ktorá bude postupne upadať. Teraz foťák asi mesiac neuvidím, preto s ďalšími novinkami prídem zrejme až v hlbokej jeseni.

Nezvyknem mávať veľké zásoby sprchovacích gélov (maximálne 4), no už som ich potrebovala doplniť. Tie baleácke mám celkom rada, predovšetkým kvôli tým nezvyčajným vôňam a zadovážila som si jeden malónový, druhý broskynkový. Na foto sa dostalo lepidlo na umelé riasy, ktoré som kúpila v nejakej parfumérke a pribalili mi k nemu aj vzorku príjemnej letnej voňavky. Lepidlo som zatiaľ vyskúšala len raz, lenže som zrejme spravila niečo zle, lebo mi dosť zaliezlo medzi vlastné riasy a nevedala som ho odtiaľ dostať zo tri dni.


V Sport Direct som natrafila na vtipné obaly na ajfón za smiešnu cenu. Myslím, že každý stál 5 eur. Podotýkam, že pôvodná cena bola 45 eur. Otázka: "Za čo?" je namieste. Za to, že na obal tlačiareň vytlačila "luxusný názov" Iphoria?


Nákup kozmetiky NYX, mojich prvých troch lastovičiek, ste už na blogu videli, aj ste si o týchto produktoch prečítali (tu), sú to vlastne tri kultové výrobky tejto značky a myslím si, že stoja za nákup. Síce lícenku som doteraz používala dosť málo, v jesennom a zimnom období bude ideálna.


Prvé lastovičky vynoveného sortimentu Catrice som vám tiež prednedávnom predstavovala a stále u mňa platí, že sú to skvelé výrobky. Mám pocit, že Catrice spravili obrovský krok dopredu v kvalite svojich výrobkov a ich značku som si obľúbila ešte viac. Lip Smoothery sú síce lepšia drogérková sorta, ale tiene Velvet Matt sú špička. A to nielen v drogériách. U mňa to vyzerá tak, že si ich vyzbieram všetky. Krátka recenzia tu.


Druhý nákup na www.beautybay.com obsahoval dva nádherné produkty, ktoré musíte zbožňovať už len pre ich vonkajšiu krásu. O tekutom rúžiku Melted od Too Faced sa už čoskoro dočítate aj u mňa a môžem vám prezradiť, že sa bude asi len chváliť. Ach, ja sa z neho rozplývam už len keď naň myslím. Pri prezeraní stránky ma neskutočne zaujal aj minerálny mejkap v drevenej škatuľke, od ktorého som si veľa sľubovala. Moje pocity sú zatiaľ dosť zmiešané a na recenziu si zrejme všetky počkáme ešte pár týždňov. Na minerálne mejkapy som bola veľmi nažhavená, takže som si kúpila dva rôzne, no stále sa s nimi len učím pracovať. Uvidíme, či im nakoniec prepadnem.


V obľúbenej drogérke Rossmann v Nemecku som si minulý mesiac spravila veľkú radosť množstvom drobností. Niekedy ma práve takého prkotinky potešia najviac. Ulovila som tam tri rôzne druhy pleťových masiek - africkú pílingovú (tá je fakt veľmi príjemná), jednu osviežujúcu limetkovú a ďalšiu upokojujúcu, ktorej obal ma mimoriadne priťahoval. Ukoristila som tam aj trblietavý gél s Essence limitky Aquatix, ktorý som vôbec nepotrebovala, ale za cenu 95 centov som ho musela mať, pretože jeho flakónik môžem používať na nejaké iné veci. Osviežujúcu očnú kúru Rival de Loop som vám spomínala už v článku o spotrebovaných výrobkoch, rovnako aj vzorku šampónu L'oréal, ktorý bol v predajni zdarma.


Značka Essence ma v poslednej dobe akosi nezaujímala, no zasa sa to zmenilo objavením tých najlepších kontúrovacích ceruziek na pery a rovnako skvelej ceruzke na oči. Je mi jasné, že s týmito ceruzkami som neskončila, len by ma potešilo, keby sa tieto "gélové" na oči predávali v širšej farebnej škále. Strúhadielko som si kúpila vo výpredaji, lebo už nastal čas to staré vymeniť. Láčiky a nálepky na nechty vám niekedy ukážem v akcii s nejakým nailartom. Nákup druhého tienika Velvet Matt od Catrice na seba nenechal dlho čakať. Ktorý bude ďalší?


Medzičasom som minula sprcháčik Balea, takže bolo treba dokúpiť ďalší. Tentokrát som siahla po pistáciovom Dove, lebo som ho mala vyhliadnutý už dlhšie a pistácie ja môžem na jazyku i v sprche. Odlakovač mi taktiež dochádzal. Olej proti celulitíde bola skôr náhodná kúpa a teším sa z neho, aj keď nebude účinkovať. Okrem krásneho skleného balenia (spolu s matnou etiketou) pôsobiaceho dosť luxusne, ma neskutočne fascinuje jeho vôňa. Vonia ako sladké drievko, čo je ďalšia omamná vôňa, ktorá ma vie potešiť. Aj organický šampónik s tea tree som kupovala narýchlo a od oka, ale neviem sa dočkať, kedy ho konečne začnem používať. Veľmi sa spolieham, že mi trocha pomôže s pokožkou hlavy.


Dávka noviniek od Essence, kde ma tentokrát znova dostali laky. Všetky sú krásne, ale už sa mi zdá, že  vlastním všetky odtiene sveta. Nakoniec vždy prídem na to, že nevlastním. Prikúpila som si aj ozdobné pásiky, ktoré v našich drogériách doteraz žalostne chýbali a transparentnú kontúrku som musela mať za každú cenu. Malinkové Labello lip butter je darček, plechovka zasa niečo, bez čoho by som nemohla spávať.


August bol celkom štedrý aj na darčeky. Tieto kozmetické sú z Izraela...


...a tento nádherný sovičkový zakladač s farebnými oddeľovačmi je od môjho T.


Maličkým, ale milým darčekom sú smajlíkové ozdoby na mobil. Je však pravda, že tá zvonivá rolnička mi niekedy trocha lezie na nervy, ale aj tak je to milé. Vysnívaná nimbová vlasová voda Dr. Hauschka už hrdo tróni na mojom kozmetickom stolíku a zreme vďaka nej sa 1. september 2014 u mňa zapísal ako deň, keď som sa zobudila ako najšťastnejšia žena s krásnymi vlasmi. No vážne, nikdy som tak krásne vlasy nemala a bola som celý deň (ešte aj druhý deň) neskutočne šťastná zo svojich vláskov.


Posledný nákup je všehochuť zo Slovenska i z Nemecka, kde nechýbajú časopisy (pri ktorých boli aj darčeky ako maličká minerálka a dosť trápna knižka (prepáčte, fatk to bol brak)). Pribudli mi ďalšie nové laky, medzi nimi i môj prvý Essie a novučké balenie Insta-Dri. Ten malý červený láčik nie je naozajstný láčik, je to podarené maľovátko na pery od Gosh. Riasenka i lak na vlasy práve som akurát potrebovala vymeniť. Celé som to ešte prelomila nepotrebnosťami v podobe chutnulinkého adresára a nádhernou plechovkou.


Pozorujem, že je toho viac než dosť. Čoho ste si v poslednej dobe dopriali vy?

Pekný deň!

12 komentárov:

  1. aaa koľko krásnych vecíí :) naše kozmetické srdcia zaplesali ! :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Juu, a čo je na tom najlepšie, keď sa spätne na tieto fotky pozriem, srdiečko mi opätovne zaplesá! Ako málo nám stačí ku šťastiu, nie?

      Odstrániť
  2. fúúha, poriadna dávka noviniek :)
    čo som si dopriala ja... novú riasenku, ktorú predstavím na blogu, tienik bourjois, yves rocher kokosovú "voňavku" a viac nič. okrem oblečenia.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kozmetiku ma baví nakupovať najviac, zato oblečenie akosi pomenej :) A ani sa mi ho nechce veľmi fotiť. Kokosová voňavka môže byť krásna, hm.

      Odstrániť
  3. Wau! Tak toto je fakt new in ako sa patrí !! :) Ja by som sa rada spýtala, či tá stranka beautybay je so skladom v Anglicku, tak to vyzerá, že áno, ale pre istotu a teda či si platila dph/clo pri objednávké, ďakujem za odpoveď! :)
    Fashion Passion by Erika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pokiaľ viem, tak v UK a zatiaľ som nič navyše neplatila. Prvú objednávku som mala cez 50 eur, druhú o pár eur menej. Všetko to prišlo v pohode, len tej druhej objednávke to trvalo asi 10 dní (prvá prišla rýchlejšie). Už plánujem ďalšiu... ;)

      Odstrániť
  4. radost obzerat tolko vecii teda, a tie z izraela zaujimave:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež rada u druhých obdivujem nákupy a novinky :) Keď tie svoje nákupy potom vidím takto pohromade, vytešujem sa z nich druhýkrát.

      Odstrániť
  5. Tie obaly na iPhone sú super :) veľmi sa mi páči ich sfarbenie :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Juu, to aj mne. Tie obaly som teda vôbec nepotrebovala (no, len jeden), ale nevedela som si vybrať farbu. A za tú cenu...

      Odstrániť
  6. Ja som momentalne minula peniazky na eshope Dermacolu, ked mali tie zlavy.. juj, tu mas tolko noviniek minimalne polovicu by som rada videla aj vo svojom kufriku :-D Inak budes robit recenziu aj na Catrice Lip Smoothery?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zľavy Dermacolu som teraz naschvál prehliadala, lebo by som sa nevedela udržať :D Lip Smoothery som už zrecenzovala, spolu s tienikom, v tomto článku http://aknelka.blogspot.co.at/2014/08/tri-novinky-od-catrice-it-pieces.html

      Odstrániť