utorok 9. septembra 2014

Domatna s Candy Crush

Ahoj, kočky!

Jesenné výmeny sortimentu u značiek Essence a Catrice sú pre mňa obrovským lákadlom, na ktoré sa teším v podstate celé leto. Čím viac sa mi však rozrastá zbierka dekoratívky, tým viac pociťujem sklamanie pri stojanoch, keď zistím, že väčšinu vecí naozaj nepotrebujem, alebo odtiene, ktoré ma najviac zaujali, už vo svojej zbierke mám. Toto sa akosi udialo so mnou a s kozmetikou Essence. Ako som tak stála pred stojanom naplneným novinkami a novými odtieňmi lakov, pociťovala som vytrácanie sa počiatočnej eufórie. Niečo som si predsa len domov odniesla, no kdesi sa stratila vzájomná iskra. Zakúpené vecičky sa mi páčia, o tom niet pochýb, ale ak si k niečomu nevybudujem vzťah (áno, aj ku kozmetike), stráca to pre mňa na atraktivite. Z nových odtieňov lakov som si zatiaľ (píšem zatiaľ, lebo som silno nalomená na ten žltý lak so studeným podtónom) vybrala len 3, z ktorých je jeden trblietkový (!!!) a dva polomatné. Ako prvý som sa rozhodla ukázať vám asi ten najzaujímavejší.

ESSENCE, COLOUR & GO,  185 CANDY CRUSH (THE MATT)

Matné laky sa mi dosť páčia, hlavne keď sú tmavé, prípadne aj s obsahom trblietok. Tento výrazný ružový som si vybrala predovšetkým pre jeho matný finiš, len vás musím rovno upozorniť, že až tak matný nie je. Polomatný, to skôr. Kvalita laku je podľa mňa lepšia ako u mnohých iných Essence lakov, pretože ak by sa mi na malíčku naodlúpol kúsok, vydržal by neporušený až 4 dni. Bez nadlaku! Dokonca sa mi ním aj lakovalo akosi pohodovejšie oproti iným jeho bračekom, aj štetček má vykrojený do príjemného, skoro dokonalého oblúčika.
Opísať odtieň nie je veľmi zložité, zložité bolo zachytiť ho na fotografiách. To sa mi asi celkom nepodarilo, pretože na fotkách chytá výrazný oranžový podtón, ktorý síce má, ale v skutočnosti je to "hot pink" s červeno-oranžovým podtónom, kde ten ružový základ hrá dôležitú úlohu. Farba je dosť letná, ale mne tie podtóny celkom ladia aj k jesennej nálade. Polomatný finiš bol taktiež skvelou voľbou výrobcov, pretože trocha pohltí inak dosť kričiacu farbu, ale aj tak je lak dostatočne výrazný na to, aby ste naň dostávali komplimenty. Toto ma na lakoch baví - keď mi ich okolie pochváli.
Odtieň Candy Crush sa bude hodiť k doznievajúcemu opáleniu, svetlým typom, resp. k svetlej pokožke sa podľa mňa veľmi hodiť nebude, ale to si každý musí rozhodnúť sám. V mojich očiach je lak vydarený a vyzerá to tak, že sa medzi nami predsa len nejaký vzťah vyvinie.
Obsah: 8 ml
Cena: cca 1,69 €









Na ktoré nové laky od Essence sa chystáte vy?

Pekný deň!

6 komentárov:

  1. Naozaj krásna farba, len ja by som nato šupla ešte lesk :D


    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S leskom je tiež krásny, ale to mi viac evokuje leto, preto sa mi na jeseň celkom pozdáva aj polomatne :)

      Odstrániť
  2. Laky od Essence mám tiež veľmi rada a tento odtieň vyzerá fakt super. Tiež som si hovorila, že by som na jeseň mala rozšíriť zbierku dekoratívky. Už nejaký čas sa chystám na rúž v tmavšom burgundy odtieni. Dúfam, že niečo zoženiem.
    Mimochodom ďakujem za návštevu na mojom blogu a tiež za milý komentár :)
    Máš veľmi pekný blog, ktorý určite sledovať budem. V kozmetike sa až tak neorientujem, takže verím, že u Teba nájdem mnoho skvelých tipov ;)

    http://www.margifashion.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dekoratívku akosi intuitívne najradšej nakupujem na jeseň, lebo sa mi páčia všetky tie tajomné odtiene. S burgundy rúžom držím palce, nie je ľahké nájsť ten pravý, vlastne všeobecne je takých odtieňov málo. Ja som minulý rok našla jeden od Alverde (z limitky), ktorý má síce výrazný fialový podtón, ale je krásny.
      Taktiež ďakujem za milý komentár, aj za sledovanie môjho blogu. Dúfam, že si u mňa nájdeš nejaké zaujímavé články :) Papa.

      Odstrániť
  3. Domatna a dokrásna! Úžasná farba a tvojim nechtom, milá Aknelka, skvele pristane:-). Myslím, že Candy Crush dostál svojmu názvu, a že taký šťavnatý odkaz uplynulého leta a sýty prísľub prichádzajúcej jesene je pre september ako stvorený!:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kto iný by tu mohol zanechať takúto kôpku milých slov, ak nie Dandelijonka! Opísala si to krásne s tým letom a jeseňou, a tak to je. Láčik je ako slnečný úsmev, ktorý bude vynikať, keď budem šantiť v popadanom lístí v parku :)

      Odstrániť