sobota 8. marca 2014

NEW IN (hlavne laky)

Ahoj, kočky!

Predvčerom som bola nakupovať. V drogérii, ako inak. Zdá sa mi, že som tam nebola už večnosť. Brala som, čo mi prišlo pod ruku. Po rokoch nakupovania mám však už taký cit, že aj keď nakupujem bezhlavo, v konečnom dôsledku vyberiem veci, ktoré bezpodmienečne potrebujem. A potrebovala som toto všetko:


Kozmetické tampóniky Lilibe vraj nie sú veľmi dobré, lenže tie moje obľúbené sa míňajú a strach, že by v nečakanej chvíli došli, je väčší ako obavy z nekvality. Konečne som sa odhodlala vyskúšať zubnú pastu Weleda. Rozhodujúcim bodom bolo, že neobsahuje umelé sladidlá. Našla som dokonca aj medzizubné kefky s veľkosťou 0. Aj tak ich však medzi niektoré zuby nenatlačím. Tú krásnu kozmetickú taštičku som si musela vziať. Okrem toho, že má veľmi zaujímavý vzor, stála len 1,75 €.


Značka Astor nás minulý rok potešila svojimi masielkami na pery a teraz prišla s novými odtieňmi (a k nim ladiacimi lakmi na nechty). Najprv na mňa tieto farby pôsobili príliš jesenne, ale keď som si ich nakreslila na pokožku, ukázali sa mi farby lesných plodov. Vybrala som si odtieň 019 Plump it, čo je nádherná slivková. Len sa pozrite na fotky nižšie, tá farba je tak krásna a šťavnatá, hoci v skutočnosti je viac dofialova. Dobre som spravila aj v prípade kúpy rozjasňujúcej ceruzky Essence Big bright eyes v odtieni Nude. Je to vynikajúca matná rozjasňujúca ceruzka, pevná, no zároveň až gélovo mäkká a dá sa použiť ako rozjasňovač do kútikov očí, od obočie, na waterline i ako podklad po tiene. O ďalšom patlátku netreba nič hovoriť, je to jednoducho Labello Lip Butter.


Astor, Lipcolor Butter, 019 Plump it; Essence Big bright eyes  Highlight it... nude


Na FB som sa nedávno dušovala, že ak natrafím na olejček Revital Q10 od Rival de Loop, okamžite po ňom siahnem. Stalo sa a čoskoro sa dostane aj k slovu. Lenže v inej drogérke na mňa vyskočil jojobový olej (Mueller Pflanzenkosmetik), po ktorom som túžila tiež. Aj ten je už môj. Masiek na tvár (Schaebens) nie je nikdy dosť, a tá čokoládová sa dá aj jesť!


Časopis zdarma poteší vždy, rovnako aj vzorky krémov, šampónov, voňaviek...


Nakoniec to najlepšie - laky! Každý jeden je krásny, originálny a každý z nich som chcela. Jeden z nich mám práve na nechtoch, pričom po jeho nalakovaní som vyslovila túto zásadnú vetu: "Ak by som si mala v živote vybrať jediný lak na nechty, bol by to tento!" Uhádnete ktorý?



Prajem vám krásny slnečný víkend!

6 komentárov:

  1. Krásne fotky! To labello lip butter si kúpila v normálnej dm drogérií? Inak tá ceruzka od essence je užásná!

    http://beautyandfashiontipsbynicol.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Niee, zasa nie u nás, ale v Rossmanne v DE :( Ale aj tak nechápem, prečo to nie je na Slovensku. O toľko úžasných vecí sme ukrátení (ukrátené)...

      Odstrániť
  2. hm, podla odpovede vyssie asi tusim, ale aj tak, ten jojobak asi tiez nie je zo slovenskej drogerie, ze?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Žiaľ, nie :( Naozaj je mi niekedy smutno, keď vidím, čo všetko sa v zahraničí dá bežne dostať v drogérkach a u nás to musíme problematicky zháňať.

      Odstrániť
  3. nechceš nám tu dovážať tie parádne vecičky? :(
    páčia sa mi tie luxury laky, obzvlášť fialkový a modrý. je to niektorý z nich? :) (ten vyvolený)
    a astor masielkam som odolávala, lebo som si nevedela vybrať farbu, ktorá by ma oslovila, ale teraz už asi neodolám. plump it je presne podľa môjho gusta a k tomu aj tá essence ceruzka... boože, nádhera :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hm, ani ja nemám možnosť celoročne nakupovať v zahraničí, ale keď sa presťahujem natrvalo, nebude problém niečo poslať :)
      Ten vyvolený je iný, čoskoro ho snáď aj ukážem v plnej kráse. Na fialkový sa veľmi teším a ten modrý, ten som si kúpila na základe fotiek a bude aj v bežnom sortimente.
      Essence ceruzka je veľkým prekvapením, je naozaj výborná a matnú telovú len tak ľahko nezohnať.

      Odstrániť