štvrtok 13. marca 2014

Magnetický, holografický

Ahoj, kočky!

Ukážkou magnetického laku už asi veľmi neohúrim, no zišli sa mi tu naraz dve vecičky, ktoré by som vám rada ukázala, a najlepšie spolu.

ARTDECO, MAGNETIC NAIL LACQUER Č. 24 + ESSENCE NAIL ART MAGNET, SWEET HEART

Keď mi v nákupnom košíku pristál tento zvláštny vínový lak, nemala som v pláne kupovať ďalšie magnetické laky. Naopak, srdiečkovú magnetku som veľmi chcela vyskúšať, aj keď som jej vôbec neverila, že bude schopná nejaké srdiečka vyprodukovať. Pri prvom skúšaní sa mi nedarilo, tvary, ktoré na laku zostali, vyzerali skôr ako tajný odkaz mimozemšťanov. Chcela som jej však dať šancu, tak som to o pár dní skúsila znova, už úspešnejšie. Srdiečko možno nie je na fotkách až tak zreteľné, ono však vytvára akýsi 3D efekt, pretože s pohybom ruky sa mení jeho poloha. Podľa uhla pohľadu sa mierne posúva hore-dole po nechte a v niektorých bodoch je ho naozaj pekne zreteľne vidno. Moje nechty sú dosť úzke a predpokladám, že na širších a možno aj plochejších nechtoch by tento efekt ukázal omnoho zreteľnejšie.
Samotný lak je veľmi krásny. Okrem toho, že je magnetický, obsahuje troška perlete a množstvo úchvatných holografických trblietok. Lakovanie prebieha ľahko, pretože má dobrý užší štetček, rovno zastihnutý. Výdrž je vďaka obsahu drobných trblietok dosť solídna. Vo fľaštičke sa ukazuje v plnej kráse, nalakovaný trocha tie trblietky pohltí, avšak stále sú viditeľné, najviac na slniečku a pri umelom osvetlení. Jeho obsah je 6 ml, cena okolo 10 €. Ja som ho kúpila za zvýhodnenú cenu necelých 5 €.

Páči sa vám tento efekt, alebo je už very out?








Pekný deň!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára