nedeľa 1. septembra 2013

Spotrebované - august

Ahoj!

Prvý september, môj najobľúbenejší dátum v kalendári. Celých sedemnásť školských rokov som sa nevedela dočkať konca prázdnin a začiatku školského roka. A vôbec to nemyslím ironicky. Naozaj. Prázdniny pre mňa nikdy neboli tak zaujímavé ako škola. Hneď by som sa tam vrátila. Začala by som základkou a absolvovala by som všetky školy ešte raz :)
S koncom prázdnin, ktoré už pár rokov nemám, prišiel aj koniec niektorých mojich kozmetických pomocníkov.


Došlo mi ďalšie balenie môjho najobľúbenejšieho priesvitného laku na nechty ESSENCE Gel-look top coat. Škoda, že sa mi ho nepodarilo spotrebovať celkom do konca, ale skončila som čosi pri polovici fľaštičky. Práve v polovici balenia sa lak začal naťahovať a pri lakovaní robil hrbolčeky. Napriek tomu je to výrobok, ku ktorému sa vraciam znova a znova, pretože je skvelý!
Šampón GUHL pre dlhodobý objem vlasov by som si znova nekúpila, ale nie preto, že by bol zlý, práve naopak, táto značka ma presviedča, že jej výrobky sú skutočne kvalitné. Skôr si ho nekúpim preto, že moje suché vlasy chcú vyskúšať iné varianty šampónov - vyživujúce, vyhladzujúce...


Nastal čas konečne sa rozlúčiť aj s dekoratívkou, ktorú som nepoužívala, len zbytočne "syslila". Je to skvelý lesk na pery od ESTEÉ LAUDER, ktorý som z flakónika dolovala do poslednej kvapky. Viac to už nejde, takže putuje do koša. Kúpiť si ho viac nemôžem, bol súčasťou limitovanej kozmetickej taštičky. Inak, rúže a lesky na pery od tejto značky sú pre mňa zaručenou chuťovkou.
Ten ružový rúž v ružovom balení od značky b.pretty bol jeden obrovský omyl. Netuším, čo tým chceli výrobcovia povedať, ale tá vyschnutá tyčinka s množstvom trblietok sa nedala použiť, nanajvýš ako veľmi zlý píling na pery. Je takmer nepoužitý, hoci som mu dávala niekoľko šancí. Hoci bol lacný, túto kúpu trpko ľutujem.
Fixka na pery GOSH bola naopak vydarená kúpa. Krásna výrazná farba, neodolateľná vôňa, skvelá výdrž, jednoduché nanášanie. S takýmito pozitívami mi nevadilo, že sa minie rýchlejšie ako klasický rúž alebo lesk, dokonca ani cena okolo 10 eur. Ďalšiu kúpu momentálne neplánujem, ale môžem ho len odporučiť.
Priesvitná maskara bola u mňa vždy obľúbená, ale nie táto od značky LOOK BY BIPA. Takmer plné balenie letí do koša, pretože má veľmi tvrdý aplikátor, ktorý na seba naberie minimum gélu, preto nemá vôbec zmysel ho používať. Škoda, pretože priesvitný gél rada používam na zvýraznenie obočia alebo rias.


Dobojovali to aj moji obľúbenci od MAX FACTOR. Jedným z nich je Facefinity Compact Foundation - môj skvelý kabelkový pomocník. Kompaktný púdrový mejkap v super tenkom balení so zrkadielkom a penovou hubkou na nanášanie. V kozmetickej taštičke nezaberal miesto, to zrkadielko bolo veľké (po celej dĺžke obalu), veľmi dobre kryl a obsahoval SPF 15. Určite si ho ešte mienim zaobstarať.
Púder Creme Puff pozná skoro každá. Tento som dostala ako darček k nákupu a bola som s ním spokojná. Napriek tomu si myslím, že existujú aj o niečo lepšie púdre, preto si ho zatiaľ kupovať nebudem, ale radšej budem experimentovať s inými. Upozorňujem všetky "citlivky", tento púder je celkom silne parfumovaný. Mne sa síce vôňa veľmi páči, ale niekomu to môže vadiť.


DOVE antiperspirant bol veľmi fajn pomocníkom v horúčavách. Krásne voňal, príjemne chránil, avšak tá jeho vôňa bola možno prisilná, prerážala dokonca aj moje silné parfémy. Ak si v budúcnosti budem kupovať antiperpirant v spreji, bude v užšom výbere s Niveou, pretože tie ich typické vône čistoty sú príjemné napríklad počas víkendov, keď nechcem používať parfém.
Guličkový antiperspirant NIVEA je mojou klasikou. Žiadnu inú značku už roky nepoužívam a v blízkej dobe to ani nezmením. Mení sa len druh antiperspirantu, ktorý si vyberám podľa vône alebo podľa aktuálnej novinky.
BALEA telové mliečko s vôňou kokosa som popisovala aj v samostatnom článku, takže tu už veľa nezhodnotím. Bola som spokojná s drobnými výhradami. Stále má u mňa šancu na ďalšiu kúpu, určite však nie v zimných mesiacoch. No a v lete budú v ponuke asi iné lákavé vône.


Nakoniec tu máme nejaké vzorčeky a pleťovú masku Anti-aging s kolagénom a vitamínom E od MY FACE. Maska je príjemná, ale pre mňa skôr použiteľná v zime, lebo je dosť vyživujúca a v horúcom lete mi celkom premasťovala tvár.
BIOTHERM Blue Therapy krém zo vzorčeka vôbec neviem zhodnotiť. Je určený pre normálnu až zmiešanú pleť, troška zvláštne vonia, ale inak som nič nespozorovala.
Zato 1 ml parfému NARCISO RODRIGUEZ for her ma rýchlo presvedčil o dobrej vôni. Sladko-korenistá vôňa s primeranou výdržou bola príjemnou zmenou k mojim sladučkým parfémom. Keby som nebola vysadená len na dve obľúbené značky, zvažovala by som kúpu.

Taak, mám to tu pekne spísané, môžem naplniť odpadkový kôš. Poličky a kozmetické taštičky sa trocha odľahčili a ja mám lepší pocit, že mám o niečo menej "pakšametlov". Lenže o pár dní sa chystám na nákup do Nemecka...

Pekný deň!

2 komentáre:

  1. Parádne čítanie, ako vždy ;-) Len mi je ľúto tej priesvitnej maskary...nedáš jej ešte šancu s aplikátorom z inej čírej?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Neskoroo, už je to všetko vyhodené. Ale brúsim si zuby na tú od Essence, už som ju kedysi mala a bola som s ňou celkom spokojná :)

    OdpovedaťOdstrániť