nedeľa 1. septembra 2013

Farba roka už aj na mojich nechtoch

Ahoj!

Poznáte zaručený recept na jesennú melanchóliu? Niežeby som ňou trpela, ale viem, že keby na mňa doľahla, ľahko ju porazím. Jednoznačne proti nej pomáha žiarivá manikúra. Počkať, nekričte všetci naraz, čo je to za blud. Dajte mi šancu ukázať vám pár obrázkov.


Farba v odtieni emerald je farbou roka 2013. Hoci je to trocha zvláštna farba, ktorá sa len ťažko presne opisuje, patrí k tým, ktoré si hneď všimnete, hoci nie je výrazne bijúca do očí. Plánovala som si kúpiť tento odtieň laku na nechty v novinkách od značky Essence, avšak podarilo sa mi objaviť možno ešte krajší v stojane Miss Sporty. Je to odtieň č. 520. Dostal ma okamžite, a keďže laky tejto značky mám veľmi rada, musela som ho mať. A hneď aj vyskúšať. 7 ml flakónik s čiernym uzáverom Lasting Colour by mal na nechtoch vydržať až 10 dní. Toto sa mi nikdy nepodarí zistiť, lebo tak dlho by som s jedným lakom nevydržala, ale musím povedať, že skoro 3 dni mi vydržal bez poškodenia (samozrejme s top coatom). Na jednom blogu som čítala, že  dievčina mala problém s odlakúvaním, pretože jej lak nafarbil nechty namodro. Mne sa to nestalo a úprimne priznávam, že doteraz sa mi žiadny lak neodlakúval tak ľahko a rýchlo a bez akéhokoľvek zafarbenia!!! Úžasné!

lak v dennom svetle
lak v dennom svetle
 V dennom svetle na obrázku lak celkom nezodpovedá realite. Vyzerá tam dosť modro, ale on taký nie je. Je o niečo zelenší a omnoho krajší. Na obrázku nižšie pri umelom osvetlení vidieť jeho pravú tvár. Neviem sa naň vynadívať a poviem vám, keď som ho mala na nechtoch, cítila som sa akosi viac trendy, modernejšie, lepšie.

lak pri umelom osvetlení

Páči sa vám táto farba? Dali by ste si ju na nechty?

Pekný deň!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára