streda 17. apríla 2013

Ombre manicure by PUPA

Krásny večer!

Trend ombré ma zaujal hneď, keď si začal raziť cestu do fashion sveta. V tom čase som bola veľmi in, lebo som mala slnkom vyťahané svetlohnedé konce vlasov na mojich tmavohnedých. Vyzeralo to super, až na tú kvalitu vlasov. Vlásky som si však pred rokom nechala radikálne skrátiť, tak som sa vrhla na ombré štýl v líčení a v manikúre. Na nechtoch som to skúšala s kadejakými lakmi, ktoré som miešala, kombinovala, prelakúvala atď. Konečne som si však zaobstarala niečo, čo mi na nechtoch vyčarí tie najkrajšie farebné prechody.

Predajne Pupa nenavštevujem. Neviem prečo. Jednoducho tam nechodím, len si občas na nete pozriem, čo majú nové. Tak sa stalo nedávno, po dlhom čase som sa nalogovala na ich taliansku stránku a našla balíčky na ombré manikúru. Oficiálne sa volá Nail art mania degrade.


V balíčku sú dva laky - jeden svelejší, druhý tmavší. Svetlejší lak má klasickú textúru ako bežný lak, tmavší vyzerá ako nejaká zázračná vodička - je úplne tekutý. Spočiatku som sa bála, či vôbec na nechtoch zaschne.
Pupa má v ponuke 6 rôznych farieb setov. Pôvodne som si chcela vziať aspoň dva druhy setov, no nakoniec zvíťazil rozum a vzala som len jednu škatuľku. Vyskúšam, uvidím, možno kúpim ešte raz. Pre mňa najpoužiteľnejší set 002 napokon skončil v krásnej červenej papierovej taške. Tú tašku by som si za normálnych okolností nevzala, šetrím životné prostredie, ale vedela som, že v ten deň ju ešte budem potrebovať.
Ako správne laky aplikovať som sa dozvedela na zadnej strane škatuľky. Poučné :)


Tak som teda začala. Na začiatku som však zostala trocha zdesená. Malý štetček s tak dlhými štetinkami - naozaj sa mi spočiatku lakovalo ťažko, nie som zvyknutá na úzke štetčeky a dlhé štetinky. Našťastie som si rýchlo našla správny štýl, a zrazu sa mi lakovalo super jednoducho. Po dodržaní presného postupu odporúčaného výrobcom mi na nechtíkoch vzniklo toto:

Krásne odstupňované odtiene. Chcela som však skúsiť, čo to dá, preto som druhú ruku prelakovala ešte jednou vrstvou zvýrazňujúceho laku. Efekt sa znova o odtieň zvýraznil:


Okrem vytvorenia krásneho tieňovania ma manikúra dostala na perfektný lesk. Nechty už nepotrebovali dalšiu vrstvu vrchného laku pre lesk. Výdrž zatiaľ vyzerá veľmi sľubne, lenže ja sa málokedy dozviem, či nejaký lak vydrží aspoň 5 dní. Ja totiž s jedným lakom vydržím menej, nechty si lakujem 2 až 3-krát do týždňa.
Ďalším plusom tohto lakového setíku bola aj jeho cena. Odporúčaná cena je 12 eur, v pradajni však mali zľavu, takže predavačke som nechala 8 euríčok. Poteší.

Takto si teda predstavujem dokonalú ombré manikúru. ODPORÚČAM!

Čoskoro rozkvitne orgován, budeme spolu pekne ladiť. Máte aj vy tipy na zaujímavé ombré?

2 komentáre:

  1. Mne sa ombre nechty pacia, ale neviem si ich spravit. Toto vyzera ako jednoducha cesta. Len skoda, ze obchod Pupa siroko-daleko nie je :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. So setom Pupa je ombre naozaj jednoduché. Tiež nemám ich predajňu "poruke", ale keďže veľa cestujem, ľahko sa k nim dostanem :)

      Odstrániť