nedeľa 31. januára 2016

Líčenie: Fialová pre zelenoočky

Ahoj, kočky!

Január zakončíme na blogu líčením, ktorého súčasťou budú produkty, ktoré ste mali možnosť sledovať v akcii niekoľko nedieľ. Dúfam, že vás to ešte nenudí a možno ste tu aj našli inšpiráciu na to, ako sa dá aj s minimom arzenálu vyčarovať niekoľko lookov na rôzne príležitosti.


Aj keď v názve príspevku spomínam zelenoočky, fialových odtieňov sa nemusia báť ani majiteľky modrých či hnedých dúhoviek. Farebná typológia je skvelá náuka, ale ja zastávam teóriu, že človek by mal porušovať konvencie aspoň tam, kde nikomu neuškodí.



Viečko som si predpripravila vykreslením nadočnicového oblúka bronzujúcim púdrom iQ Cosmetics a podkladom CT Créme de Rose. Potom som viečko tieňovala od vonkajšieho kútika najskôr najtmavším tieňom Catrice Jump Up And Brown. Čistým širším štetcom som ho rozmazala dostratena. Naň som začala vrstviť fialový tieň z paletky Estée Lauder. Po každej vrstve som rozmazávala, aby som predišla nánosom a fľakom, pričom som štetec ťahala až k slznému kanáliku. Zmiešaninu obidvoch tieňov som preniesla aj na spodné viečko, pričom vnútorný kútik som neprejasňovala. Pozdĺž horných rias som potiahla tenkú linku obľúbenou fixkou Essence Easy 2 Use a na konci spravila mierny chvostík. Ozvláštnením líčenia mala byť (tak ako minulý týždeň) opäť holografická tekutá linka Essence. Páči sa mi, ako vďaka nej líčenie ožije, pričom prvoplánovo nežiari ponad tiene. Túto linku som potiahla len do polovice viečka, horného i dolného. Líčenie očí som zakončila vrstvou riasenky Chanel.



Pery som tónovala do fialovej. Pre niekoho bude asi výrazná, no mne sa zdá bežne nositeľná. Je to miešanina kontúrovacej ceruzky Essence Satin Mauve a rúžu Alverde Waldbeere (limitka).


Použité produkty:


Pekný deň!

4 komentáre:

  1. Ta essence linka vypadá super, dala líčení krásnou slavnostní jiskru!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už mi síce dochádza, ale je to skvelá linka, príjemne ma prekvapila a výborne sa s ňou pracuje.

      Odstrániť
  2. Moc se mi tohle líčení na tobě líbí a obzvlášť ta namíchaná barva rtů ti vyloženě sedne. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, Romanka :)
      Momentálne musím mesiac "vyžiť" s pár šminkami v malej kozmetickej taštičke, takže experimentujem, skúšam a miešam dve na tri. Niekedy to celkom vyjde ;)

      Odstrániť