streda 23. decembra 2015

Recenzia: Nonique - zvlhčujúca starostlivosť o očné okolie

Ahoj, kočky!

Ak by som mohla vypustiť čo len jediný produkt v starostlivosti o pleť, bol by to očný krém. Neviem prečo, ale nebaví ma ho používať. To však neznamená, že očné okolie zanedbávam a krémovanie očným krémom vynechávam. Väčšinou nie, aj keď stáva sa, že naň zabudnem. Hlavne ráno.

NONIQUE, ZVLHČUJÚCI OČNÝ KRÉM


Z ľahko dostupných krémov bol práve tento na mojom pomyselnom nákupnom zozname. Čítala som naň niekoľko pozitívnych recenzií a chcela som testnúť samotnú značku, a tak keď som po veľmi dlhom čase minula Hauschku, nemusela som dlho uvažovať nad náhradníkom.


Kozmetika Nonique sa hrdí tým, že v zložení využíva silu bio plodov noni, avšak nenašla som zloženie, takže neviem posúdiť, v akej miere. Okrem toho krém obsahuje bio aloe vera, bio olivový a bio avokádový olej. Znie to všetko krásne hydratačne a vyživujúco. 



Obal je jednoduchá tuba so zúženým koncom na presnejšie dávkovanie, čo mi vyhovuje a považujem ju aj za hygienickú. Ničím neohúri, ale nie som ani sklamaná, akurát mi na ňom chýba detailné zloženie krému.


Pred prvým použitím som si myslela, že krém bude hutný a ťažký, dokonca som čakala žltú farbu (kvôli avokádovému oleju), ale naopak, je príjemne ľahký, skoro akoby gélový a ľahko roztierateľný. Mne sa zdá, že nie je ani tak výživný, skôr len ľahko hydratačný. Preto som ho pasovala za ranného pomocníka, keďže na noc chcem niečo hutnejšie.
Celkom sa mi páči vôňa. Neviem ju vôbec popísať, ale pripomína mi veľmi, veľmi miernu verziu vône sladkého drievka, a to ja mám rada.


Ak hľadáte očný krém proti vráskam, tento krém vám nepomôže. Nemá to vlastne ani v popise práce, ale ja si myslím, že očný krém si ženy kupujú predovšetkým z tohto dôvodu. Ja krému nemám veľmi čo vyčítať, no nebudem klamať, že som z neho nejako nadšená. Vyhovuje mi, ale v budúcnosti dám prednosť nejakým iným. Je tu jedna drobnosť, ktorú som si všimla, a to, že tým ako je hydratačný nie vždy spolupracuje s korektorom. Na pleti zanecháva na dlhšiu dobu jemný film, nie vyslovene mastný, ale je tam, takže ak naň ešte nanesiem tekutý korektor, zvyknú sa spolu zliať do vrások a tie sa zvýraznia (aj tie, ktoré inak vôbec nevidieť). V takomto prípade je lepšie krém trocha prepudrovať, vtedy spolu pekne držia.


Obsah: 15 ml
Cena: cca 7,50 €

Zabudla som spomenúť, že krém sa predáva v papierovej škatuľke (ak by ste ho hľadali v drogérii), ktorú som si síce odložila, ale zároveň aj ukryla tak, že ju momentálne neviem nájsť.

Pekný deň!

4 komentáre:

  1. Tak sa zdá že ti ostal len na nočné používanie, keď tak blbne pod korektorom :D. Ja mám momentálne dostať očný od Clarins, tak dúfam že bude stáť za to, aj keď vrások z okuliarov ma asi nezbaví žiadny krém :D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Práveže ho stále používam na deň, len sa snažím prísť na taký spôsob spojenia s korektorom, aby som bola spokojná s výsledkom. Na noc mám voňavučký a mastnejší kávový :)

      Odstrániť

  2. ja ho používam tiež. Ja som si ho práve veľmi obľúbila ako denný krém pod oči, dobre hydratuje a s mojim makeupom nerobí problém. Tiež som o ňom písala článok, kukni sem a tam nájdeš aj presnejšie zloženie krému :)
    http://petra-justbeauty.blogspot.sk/search/label/Nonique

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za linku, hneď si článok pozriem. Vlastne, asi som ho už čítala, no ale niekedy je dobré to zopakovať ;)

      Odstrániť