štvrtok 5. novembra 2015

Recenzia: Marc Jacobs Kiss Popp

Ahoj, kočky!

Skoro hodinu som si prechádzala koncepty článkov s dekoratívkou, ktorú by som vám rada predstavila a rozhodovala sa, ktorý na dnešný večer vybrať. Medzitým som zjedla veľký kus plesňového syra, misku nakrájaných jabĺk, kúsok čokolády a vypila pol šálky čaju. Obkreslila som si linky na očiach a konečne vybrala, o čom sa mi chce najviac písať.
Predtým, ako začnem, otvorím si jogurt.
Pch, konečne môžem začať.

MARC JACOBS, KISS POP 608 HEADLINER


Určite ste odhadli, prečo som si kúpila tento rúž. Kvôli baleniu, kvôli ničomu inému. Lebo som ho chcela vyťahovať v kaviarňach, v nákupných centrách a v parkoch a nechať svoje okolie vzbudiť oň záujem. No čo, podľa mňa je ten obal milý, zaujímavý a trocha aj vtipný. Aspoň ja sa pri pohľade naň stále usmievam.


Keď som začala obalom, tak vám o ňom poviem trocha viac. Okrem toho, že je krásny atď., jeho spodná/vnútorná časť je taká akási rozchodená. Keď ním točím, tak v ňom akoby hrká, a to ma dosť hnevá, lebo takto drahý rúž musí byť dokonalý aj v najmenšom detaile. Odhliadnuc o tohto nedostatku je zvyšok skvelý. Plast, z ktorého je obal vyrobený, je pevný, hrubý, pôsobí ako kov a vrchnáčik ukážkovo drží zomknutý so zvyškom obalu. Na jeho otvorenie treba možno troška viac sily, ale to je pre také siláčky, ako som napríklad ja, hračka. Vrcháčik je ozdobený kvalitne vytlačeným názvom značky a tuším, že ten názov tam bude dlho.


Po tom, ako som sa v parfumérii nadobro rozhodla, že nastal čas si tento vytúžený kúsok kúpiť, som chvíľu váhala nad odtieňom. Problém ani nebol výber, ako skôr fakt, že ja už žiadny nový odtieň nepotrebujem a také, ktoré sa mi páčili, v zbierke vlastne mám. Zaujal ma netrálny ružový Pow!, neutrálny korálový Heartbreaker a ružovo-fialový Headliner, ktorý bol napokon tým šťastlivcom, ktorý teraz môže krášliť moje pery. Ak by bol k dispozícii najtmavší burgundy odtieň Smack, dnes by ste obdivovali jeho dokonalosť.


Headliner je ale super názov a pristane aj odtieňu, ktorý popisuje. Je namiešaný z tmavšej ružovej a fialovej, oficiálne je tuším popísaný ako stredne tmavý malinový s chladným podtónom. Musím povedať, že momentálne podobné chladné odtiene vyhľadávam o dosť menej ako kedysi, ale mne takáto farba veľmi pristane. Nie je to teda rúž, po ktorom by som siahala denne či aspoň niekoľko dní za sebou, no vždy, keď ho mám, cítim sa akoby "farebne jednotne".


Krásnym detailom rúžu je (opäť sa vraciam k baleniu) špička ceruzky v úplne rovnakej farbe ako je rúž. Je to skvelá vychytávka pre kočky, ktoré majú viacero odtieňov, možno celú kolekciu. Takto hneď vedia, po ktorej farbe siahajú.


Tuha je dlhá tri centimetre (plus asi centimeter vnútri držiačika) a pomerne "tučná", takže sa nezdá, že sa bude rýchlo míňať.



Konzistencia rúžu je relatívne tuhá. Po perách nekĺže tak ľahko ako krémové rúže a aj širšia tuha môže byť prekážkou pri nanášaní hlavne pre majiteľky úzkych pier. Tu by som ocenila skôr tenšiu tyčinku, skosenú došikma, no potom by to už nebola krásna pastelka. Pre precízne nanesenie teda siaham po štetčeku a ak ho nemám poruke, radšej poriadne hľadím do zrkadielka, aby som nepretiahla.
Komfort nosenia tohto rúžu je skvelý. Má polomatný finiš (ja by som viac ocenila úplne matný) a množstvo pigmentov, ktoré sa krásne usadia na perách. Jemne "stainuje", čo tiež veľmi nemusím, avšak má to výhodu, že keď si počas dňa potrebujem pery doupraviť, ide to ľahšie a môžem použiť menej produktu. Výdrž je dlhá, niekoľko hodín, podľa toho, koľko jete, pijete a bozkávate sa. Otláča sa o niečo viac ako poriadne matné rúže, no dá sa to zmierniť tak, že po nanesení na pery niekoho pobozkáte na líce (ak nikto nie je nablízku, postačí aj vaša vlastná ruka alebo hygienická vreckovka). Pery sa zmatnia (super!), no stále sú rovnako sýto nafarbené a menej sa otláčajú.



Obsah: 4,3 g
Cena: cca 36 €

Tak čo si myslíte, nie je táto farbička krásna?

Pekný deň!

4 komentáre:

  1. Aaaaaach....krasa....este najst podobny odtien, ktory nebude vyzerat dobre iba pod svetlom drogerie/parfumerie:-(...a mozno aj trochu odvahu :-):-)ho nosit....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi veľmi podobný odtieň mám od Catrice, ale ten sa už, myslím, nevyrába a potom nejaký limitovaný od YSL, no ten som zasa na sebe nemala poriadne dlho :)

      Odstrániť