streda 21. októbra 2015

NEW IN: September

Ahoj, kočky!

Mám toľko rozpracovaných článkov, že som medzi nimi prehliadla jeden veľký nákupný, novinkový. A že je tam toho! (Kto sa dostane až k poslednej fotke, uvidí moje najdrahšie topááánočkyyy!)

Leto, výlety, dovolenky, zahraničné drogérky. Po druhýkrát v tomto roku sa mi podarilo dostať do Sephory. Tentokrát to bolo v Ríme, opäť dosť nečakane, kde som si splnila pár prianí z veľkého "wishlistu". Podarilo sa mi tam objaviť vytúžený makeup Complexion Rescue od bareMinerals, skvelú lícenku Afterglow Urban Decay v nádhernom jesennom odtieni Fetish a ňuňu rúž Marc Jacobs v troška infantilnom, ale aj tak krásnom ceruzkovom balení. Recenzie na všetky tri vecičky sa už chystajú.


Dostala som aj pár darčekov ako napríklad výborný rúž Gosh s matným efektom v nádhernej tmavšej červenej (recenzia), zastretý ružový lak taktiež Gosh a ovsený šampón Weleda so vzorkami ďalšieho šampónu. Tie som ešte nestihla vyskúšať, ale keď budem mať odskúšané, podám správu.


Z kozmetického sveta som si v septembri dopriala už len pár drobností, ktoré som viac-menej potrebovala. Maxi kozmetické tampóniky z Lidla sú momentálne mojou srdcovkou. Dlhšie som už nemohla žiť bez skvelého odličovacieho fluida bioPha (recenzia) a keď som bola v DM, konečne som do košíka vložila aj ružovú vodu Purity Vision. Podarilo sa mi kúpiť si prvý rúž od Rimmel-u, a to rovno v nádhernom staroružovom odtieni vhodnom na toto ročné obdobie a ako pozorujem, je to obľúbený odtieň mnohých z vás (recenzia). Tuším začínam pravidelne dvakrát do roka kupovať tekutú linku vo fixke, pretože ak by som si robila štatistiku o kúpe, tak nejako by mi to vyšlo. Aj keď takýto typ linky nemá dlhú životnosť, je to skvelá vychytávka, keď si potrebujem rýchlo spraviť linku. Nechcem si namýšľať, myslím, že linku dokážem spraviť rýchlo čímkoľvek, ale fixka je pre mňa najviac easy-peasy. A táto od Essence sa ešte aj vola Easy 2 Use. Hubka do sprchy vymenila svoju jahôdkovú predchodkyňu.


V septembri som mala narodeniny, takže som dostala nejaké darčeky. Napríklad omaľovánku! Jupí. A k nej srdiečkovo-vrabčekovú formu na pralinky alebo aj vlastnoručne namiešané mydielka. Minipilníčky do kabelky Oriflame sa vždy zídu.


Dlhé zimné večery vyzývajú ku kúpe nového "čtiva"...


Pár naredeninových darčekov sa našlo aj medzi módnymi kúskami. Čau čau leto kričia dve pareá, ktoré sa dajú využiť aj ako veľké šatky okolo krku. Dvojfarebná peňaženka Love Moschino je darček odo mňa pre mňa a vlastne je to tak trocha aj úlet. Dvojfarebné peňaženky, kabelky, topánky neboli nikdy v hľadáčiku môjho štýly, no táto ma zaujala na prvý pohľad. Je naozaj krásna, avšak keď som ju naplnila všetkými kartami a spol., zdá sa mi už troška "tučná". Dotyk jemnej kože, z ktorej je ušitá, všetky moje pochybnosti o nej rýchlo zaženie. Dostala som tri krásne náramky. Dva koralové a jeden zeleno-tyrkysový, ktorý sa mi hodí k jednej kabelčičke.


Nákup oblečenia bol neplánovaný, zato dosť úspešný. V Tescu ma zaujalo mnoho krásnych vecí zo zimnej kolekcie, no nie vždy mi sadne veľkosť. Našla som tam však krásnu čiernu blúzku s krajkovou aplikáciou na rukávoch a dekolte, ktorá je svojou jednoduchosťou takmer dokonalá. Dlhšie hľadám dokonalú kockovanú košeľu. Hoci sa mi nedarí ju násť, ukoristila som aspoň alternatívu v košeli Gate s mramorovým lookom a bielo-horčicovými pásikmi, pričom práve tá horčicová farba rozhodla. Mám k nej super krajkové horčicové ponožky. Cyklámenová sukňa je zo second hand-u a mala byť alternatívou na oblečenie na svadbu. Musela som si ju zúžiť a skrátiť a dúfam, že ju niekedy využijem. V Gate som objavila celkom pekné náušnice so strapcami. Nie sú dokonalé, ale doplnili look, ktorý doplniť mali, tým správnym spôsobom.


Je tu záver. Posledná fotka. A na nej... tie najkrajšie sandálky na svete... Kupovala som ich v tranze, keď som na sebe mala tie najkrajšie (a príšerne drahé) šaty na svete a v tej chvíli (pri pohľade na cenu šiat) mi ich cena ani neprišla vysoká. Haha, kupované v plnej cene... Ale už som oficiálnou zákazníčkou Dolce & Gabbana


Viete čo, ja vám tie šaty predsa len ukážem. Sú dokonalé...
na modelke
na Aknelke
Tak čo hovoríte na moje novinky? Môžu byť?

Pekný deň!

10 komentárov:

  1. Saty a topanocky su nadherne

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hehe, by mně zajímalo, co se honí hlavou někomu, kdo pojmenuje svojí knihu "Děláme si to doma sami" :-D
    Jinak růžová sukně je suprová, taky bych takovou brala :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zdeni, aj mne ten názov "vadí", ale tak možno recesia autorov :D
      Jé, páči sa ti tá sukňa? To sa teda teším, lebo práve o nej som si myslela, že zožne kritiku.

      Odstrániť
    2. Ano, líbí :-) Já mám právě plnou skříň takových neutrálních barev pro chladné typy, jako je tmavě modrá, šedá, kakaová a pak to kombinuju s takovými výraznějšími kusy jako je sytě růžová, tyrkysová apod. :-)

      Odstrániť
    3. Neviem prečo, ale prive v jesennom období nosím hlavne tmavé farby - tmavozelená, tmavomodrá, čierna, hnedá... a maximum, na čo sa zmôžem, je oranžová. V zime už idem do jasnejších. Tak teraz neviem, kedy tú sukňu vynosím :D

      Odstrániť
  3. Jé jaké jsou ty knížky? Ty mě zaujaly nejvíce :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tieto knižky som mala vyhliadnuté už dlhšie a k ich výberu som došla vlastne takým menším "šmírovaním" po nete. "Děláme si to..." a "Přírodní kosmetika..." sú super. Ešte som ich celé nepreštudovala, ale sú tam super recepty a väčšina z nich je aj ľahko realizovateľná. "Lexikon kosmetiky" ma trocha sklamal. Ide o lexikon so stručným popisom látok používaných v kozmetike, ale chýbajú mi tam informácie, či sú pre človeka prospešné alebo škodlivé. Nie je zlá, ale kupovala som si ju s trocha iným zámerom...

      Odstrániť
  4. Závidím tu tvářenku Afterglow, taky nad ní pořád přemýšlím :D Růžovou vodu mám moc ráda, používám ji skoro každý a už mám snad miliónté balení :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Afterglow je super, odtieň Fetish ma hneď dostal a momentálne inú lícenku ani nepoužívam, niekedy bronzer. Túto ružovú vodu mám tuším prvýkrát a veľmi sa na ňu teším. Ešte som ju neotvorila, lebo chcem najskôr minúť Hauschkovo tonikum a nemám rada viacero otvorených vecí rovnakého druhu :D

      Odstrániť