utorok 8. septembra 2015

Recenzia: Kivvi Vitamínový koktejl

Ahoj, kočky!

Čoraz častejšie kozmetiku kupujem po hlbokom zamyslení sa, dlhšom odhodlávaní k nákupu, ďalšom zamyslení a prečítaní viacerých recenzií. Presne tak vyzeral nákup zväčša chválospevmi ovenčeného vitamínového koktejlu Kivvi. Už tušíte, že to "zväčša" nebude môj prípad. Veru, dnes to bude trocha nevylúsknutý oriešok.

KIVVI, ČISTIACI PLEŤOVÝ VITAMÍNOVÝ KOKTEJL


Dôvody dlho plánovaného nákupu tohto koktejlu boli teda viaceré - pozitívne recenzie obľúbených blogeriek, príjemné zloženie, zaujímavá mnou nevyskúšaná značka a krásne balenie. Chcela som ho vyskúšať hlavne ako odličovač s pridanou hodnotou. Ale to som sa trocha prepočítala.


Tento koktejl zrejme nie je určený na odličovanie (ani toho najjemnejšieho makeupu). Na obale som sa dozvedela, že má päť funkcií: jemné čistenie, tonizáciu, zjemnenie, hydratáciu a protizápalový účinok. Výsledkom má byť rozžiarená pleť.


Všetko super. Hlavne keď som sa prvýkrát nadýchla jeho sviežo-korenistej jarabinovej vône. Aj konzistenčne a odtieňovo, pripomínajúc mi silnejší čajový vývar, som bola presvedčená o budúcej maximálnej spokojnosti.


Lenže ono to celkom neklaplo. Čistiaci efekt výrobku si jednoducho predstavujem tak, že sa s jeho pomocou zbavím aspoň toho jemného nánosu ľahkého makeupu, ktorý mi na pleti po celom dni zostal. Koktejl si s ním však neporadil. Zmierila som sa s tým. A tak som koktejl menovala ranným dočisťovačom. Na tento účel je určite skvelý, lenže zanecháva na pokožke tak nepríjemný lepivý pocit, že som z neho bola skôr zúfalá ako nadšená. Pretože ráno, keď človek väčšinou nestíha alebo chce svoj ranný očistný rituál zmáknuť do piatich minút, nechce, aby po zmytí 3-minútovej čistiacej masky musel zmývať aj hydratačné tonikum (a po ňom na pleť znova striekal Hauschkove tonikum).



Možno je to taká nezvyčajná recenzia, no ja vám viac k tomu ani nemám čo povedať. Zvláštne na tom všetkom je to, že ma používanie koktejlu až tak nebavilo (kvôli lepkavému pocitu), lenže nedokážem mu povedať jednoznačné nie. Neviem prečo, ale myslím si, že ja si ho ešte niekedy predsa len kúpim. Dám mu šancu, možno sa na druhýkrát lepšie spoznáme. Páči sa mi zloženie, veľmi mi vonia a ja sa len tak nevzdávam, ak niečomu verím.

Obsah: 150 ml
Cena: cca 11 €

Pekný deň!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára