nedeľa 8. marca 2015

Líčenie: V trblietavosti je krása. Dvojnásobná.

Ahoj, kočky!

Koľkokrát sa vám už stalo, že niečo, o čom ste si mysleli, že bude nezaujímavé, nudné, ničím výnimočné, sa zrazu zmení na pravý opak. Aj v líčení to tak býva, stačí len dotyk zaujímavého odtieňa a všetko je inak. Moje dnešné líčenie tiež vyzerá na prvý pohľad nudne a nezaujímavo. Je vytvorené v nenádpadných odtieňoch, ale v kombinácii, ktorá nude farbičky razom premení na nepoznanie. Dúfam, že aj vám sa bude páčiť tak ako mne...



Najskôr som si na viečku vytvorila základ pomocou matných tieňov z paletky Chocolate Bar - White Chocolate a Milk Chocolate. Potom som použila jemne trblietavé tiene z paletky Dior Golden Snow - svetloružový do vnútornej polovice viečka, tmavší ružovo-taupe do vonkajšej polovice. Všetky odtiene som spojila menším huňatým štetcom a potiahla na spodné viečko. Tmavosivým tieňom a tenkým štetcom som spravila pretiahnutú linku pozdĺž horných rias. Toto líčenie som ozvláštnila obľúbeným svetlotyrkysovým tieňom z paletky YSL, ktorý som len prstom "naťupkala" do stredu viečka. Nakoniec som naniesla riasenku a celá paráda bola hotová.


Zvyšok líčenia sa opäť nesie v neutrálnych farbách - na líčkach mám bronzujúci púder a na perách krásny neutrálny rúž z nude kolekcie Maybelline.






Páči sa vám takéto líčenie? Robíte to aj vy, že hoci začnete nenápadnými farbičkami, ale nakoniec im predsa len dodáte iskru niečím nezvyčajným?

Pekný deň!

2 komentáre:

  1. Je to moc krásné! Já hodně používám tělové odstíny, ale nedávno jsem si koupila novou paletku Lancome odstín Vert Mystere, která je do zelena - není to nic extravagantního, ale je to přece jen něco trochu netradičního :) Jsem z té paletky fakt nadšená, v životě bych neřekla, že budu nosit zrovna zelenou :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, Mili :) Pokiaľ ide o zelenú, ja mám k nej nejaký skrytý zvláštny vzťah. Pamätám si, že na základke to bola moja top farba (tmavozelená), no potom sa mi prestala páčiť, avšak podvedome si ju stále v niečom vyberám :) A som si istá, že tvojim očkám určite pristane...

      Odstrániť