štvrtok 12. februára 2015

GOSH Forever lip shine

Ahoj, kočky!

Čo vám ja dnes ukážem! Ďalšie maľovátko na pery, ďalšie maľovátko v ceruzke. Nejako sa mi ceruzková zbierka rozrastá a ja sa tomu len teším.
Pred necelými dvoma týždňami prišla na trh novinka z dielne GOSH - vysúvací rúž v tyčinke v podobe jumbo ceruzky. V kozmetickom svete sa podobné produkty výborne uchytili a ponúka ich pomaly každá značka, tak prečo by ste sa mali rozhodnúť práve pre Forever lip shine? Pretože za to stojí.

GOSH, FOREVER LIP SHINE, 006 MAGIC MONDAY

Má inú textúru ako ktorákoľvek pastelka, čo som doteraz vyskúšala. Forever lip shine je o poznanie jemnejší a maslovejší, na perách sa priam roztápa. Farba sa rovnomerne servíruje na plochu pier a ja sa nestačím čudovať aké je maľovanie pier zrazu jednoduché. Netreba mi ani kontúrku, aby som obrysy pier pekne vykreslila. Avšak pri kútikoch to trocha nevykrývam, tam sa mi pery vždy akosi "zadrú" a vznikne trocha nerovnomerná línia. To sa však vždy dá dokresliť kontúrkou alebo upraviť štetčekom.


Balenie rúžu korešponduje s minuloročnou novinkou, Forever eye shadow, ktorá bola zabalená v pevnom plastovom obale so skrutkovacím uzáverom. V prípade rúžu je takýto väčší obal trocha nepraktický, predsa len zaberie viac miesta ako klasický rúž, ale to je len drobnosť. Kto miluje pastelky, príde si na svoje.


Oceňujem, že nápisy na obale sú stabilné, nezotierajú sa, čo býva problém u niektorých iných značiek. Pre mňa je to dosť podstatná drobnosť, pretože obal u mňa vždy zohráva veľkú úlohu. Nemusím venovať zvýšenú pozornosť pri manipulácii s rúžom, aby som si nezotrela všetky písmenká a obal bude vyzerať dlho reprezentatívne.


Pozrime sa na zúbky odtieňu. Rovno vám poviem, že ja by som si práve odtieň 006 Magic Monday nevybrala. Názov má síce krásny, ale má v sebe niečo, čo naozaj nie je moja šálka kávy. O tom však o niekoľko obrázkov nižšie. Rúž mi bol totiž zaslaný na testovanie bez možnosti výberu odtieňa. Našťastie patrím k tým kozmetickým dobrodruhom, čo sa neboja žiadnej farby, a tak som mu dala šancu.




Magic Monday je nepriehľadnuteľný. Oranžovo-červená s jasným teplým podtónom. Hmm, zjavne nič pre mňa. Lenže ja neviem, ako to tá moja pokožka robí, no ona sa dokáže prispôsobiť líčeniu a normálne sa na ten odtieň "napasovala". Všetko by bolo okej, keby sa vo farbe nenachádzala aspoň tona dosť veľkých trblietok. Bol to pre mňa šok. Nič také som nečakala. Teda, ani by mi nenapadlo, že v súčasnej dobe dá niekto do rúžu (v leskoch mi to nepríde také nezvyčajné) trblietky. Veľké viditeľné trblietky.

Foto bez blesku. Tá barba vyzerá nádherne matne.

Foto s bleskom. Kde sa vzal ten lesk? A tie trblietky?
Pri swatchovaní na ruku ma oblieval studený pot. Naozaj som nechápala, prečo sú v tak peknej farbe trblietky, ktoré sú viditeľné a už len predstava, že ich mám na perách, mi bola nepríjemná. Po prvej skúške na pery som však zostala príjemne prekvapená, ono to vlastne vyzerá zaujímavo.
Musím pochváliť výdrž. Na to, aký je rúž pri nanášaní jemný, výborne drží. Napríklad včera som ho mala na perách celý deň, pričom som si ho len dvakrát upravila. Niežeby sa neotieral, neotláčal, či nevytrácal. Všetko to robí, lenže v menšom množstve. Je silno pigmentovaný, ale nestainuje. U mňa prežil pitie skoro bez ujmy, jedlo si vypýtalo svoju daň zotretím farby v strede pier. Zvyšok bol akoby nedotknutý, kontúry zostali ostré. Vôbec pery nevysušuje. Nemôžem si pomôcť, ale v tomto smere je to jeden z tých lepších hydratačných rúžov a ak by sme ho brali ako balzamo-rúž, tak je rozhodne top. Veľmi sa mi páči, ako pery pokryje farbou - žiadne zaliezanie do vrások, žiadne rozpíjanie, dokonca sa mi zdá, akoby pery mierne vyhladil.

Foto bez blesku.

Foto s bleskom.
K tomuto odtieňu sa hodia jemné zemité farby a líčenie, kde menej je viac. 


V ponuke je desať krásnych odtieňov, medzi ktorými je päť neutrálnych a päť výraznejších. Vybrať si môže naozaj každá, pričom vyberať sa dá aj podľa chutných názvov. A aby toho nebolo málo, prenádherne vanilkovo vonia. 



Nedalo mi to, musela som utekať do parfumérky, aby som vám nafotila swatche všetkých odtieňov (z obrázkov som akosi nevedela tie farby odhadnúť). A presvedčila samu seba, že ešte jednu-dve farbičky potrebujem. Najviac ma zaujala 001 Baby Baby a 010 Lady Like. To sú tie moje extrémy - nenápadná bejby a excentrická lejdy.

Foto bez blesku. Tu vidno, že trblietky obsahuje jedine odtieň 006, tak žiaden strach.

Foto s bleskom.

Ak vás rúž zaujal, do konca mesiaca je možné využiť zaujímavú akciu v predajniach parfumérií FAnn, kde pri nákupe jedného Lip Shine si môžeme druhý kúpiť za polovičnú cenu. Za seba rúžik odporúčam a aj napriek počiatočným rozpakom ohľadom odtieňa si ten svoj určite poriadne užijem.

Obsah: 1,5 g
Cena: cca 6,40 €


Pekný deň!

14 komentárov:

  1. Mně by se nejvíc líbila ta 010 :) No a ta vanilková vůně, to by bylo něco pro mě :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Podobne :) Inak, väčšina pasteliek, čo doma mám, má vanilkovú vôňu, čo ma veeľmi teší.

      Odstrániť
  2. Jeeeeej, určite si ho zaobstaram, veď to by som nebola ja, keby som nemala novinku od GOSH :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som si istá, že nebudeš ľutovať, Miška :) Ja mám silné nutkanie na tú 010, také farby ja môžem :)

      Odstrániť
  3. Mne sa velmi paci aj ten odtien, co si dostala na testovanie.. myslim, ze ti pristane.. ja mam takuto ceruzku od Catrice dva odtiene a uplne ich milujem a pouzivam stale..:-) kupila som ich akci za nejake 2 eura.. uvazujem aj o inych odtienoch..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja mám jednu pastelku od Catrice a (už som to viackrát spomínala), je to moja najobľúbenejšia pastelka. I keď práve uvažujem, že ju táto Gosh asi tromfla, pretože sa mi viac pozdáva jej konzistencia. (A práve som si uvedomila, že tú Catrice pastelku som už minula... :D )

      Odstrániť
  4. :-) skryty chameleon si Ty...trblietkami si ma teda sokovala, tie by som necakala ani nahodou (mne vadia a perlet tiez, to moze mat ruz akokolvek krasnu farbu, ani zadarmo by som ho nebrala )
    Mne sa paci 010 (podla swatchu na ruke, podla ich obrazku by ma teda nezaujala)....Asi pojdem mrknut do Fann:-):-), i ked nemala by som..
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pre mňa sú trblietky tiež no-go, ale neviem, čo sa stalo, v tomto rúžiku ma začali fascinovať. Je to niečo úplne iné ako nosím a to ma baví :)
      010-tka ma úplne máta, a keď mi ešte píšete, že aj vám sa tak páči, mala by som ju ísť znova "skontrolovať". Inak celkovo mi príde, že na obrázku tie farby vôbec nevyniklik, tak som rada, že som ich bola obzrieť a nafotiť naživo.

      Odstrániť
  5. Ten je tak krásny! Som rada, že vidím ďalší odtieň v akcii. S tými písmenkami súhlasím, keď sa pozriem na svoje Astory, či Catrice a tie zotreté zlaté písmenká, ide ma poraziť. Ešteže všetko nafotím hneď, ako to kúpim.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak na to, ako som sa pri prvom pohľade na ten odtieň s trblietkami vydesila, som si ho dosť obľúbila a vidím to tak, že ho túto jar aj miniem. Tuším všetko s nádychom dooranžova bude pre mňa must have :)
      Zotreté písmenká ma teda trocha vytáčajú - ja chcem mať pekné obaly, veď sa o ne príkladne starám!

      Odstrániť
  6. To je skvelé, že som tu našla foto všetkých odtieňov....mňa jednoznačne zaujala ta 010, tá vyzerá fantasticky!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teším sa, že malo zmysel do tej parfumérky ísť, nenápadne nakresliť čiarku všetkými pastelkami, trocha zahanbene stáť pri kase a kupovať len lak na nechty a neskôr pokreslenú ruku aj odfotiť :D :D :D Ale nie, ja sama som na tie farby bola zvedavá.
      Vyzerá to tak, že 010 sa rýchlo minie, mali by sme si ich čo najskôr zadovážiť :)

      Odstrániť
    2. Ani nehovor, ja som raz tiež čosi takto chcela odfotiť....a to ani nie všetky odtiene,ale iba asi dva či tri....a cítila som sa presne ako ty a odvtedy so to už neurobila:D Ale ráve takéto porovnanie na jednej ruke je najlepšie. Rovnako aj porovnanie odtieňov make-upu. Človek sa tak podľa fotiek najlepšie rozhodne....určite lepšie ako pod tými šialenými žltými svetlami v parfumériách a drogériách...

      Odstrániť
    3. To vždy obdivujem kočky-blogerky, ktoré zoberú foťák (mobil) a v drogérii nafotia všetky novinky... Klobúk dole, na to akosi odvahu nemám :D
      Svetlá v predajniach neskutočne skresľujú, no čo je blbé, keď sa chcem na tie farby pozrieť pod normálnym svetlom a odídem bez kúpenia si niečoho, väčšinou tam tie predavačky (a ochranka) divne hľadia, tak radšej dám na prvý dojem...

      Odstrániť