nedeľa 1. decembra 2013

Jesenné laky IV. - Zeleno-modré odtiene

Krásny prvý decembrový večer, kočky!

Užili ste si prvú adventnú nedeľu v pokoji a príjemnej nálade? Snáď aj pri zimných športoch, alebo niekde na vianočných trhoch s priateľmi. Môj prvý december sa niesol v znamení cestovania, a také boli moje ostatné dni, takže na blog mi veľa času neostalo.
Na dnešný večer som si pre vás z pripravovaných článkov vybrala štvrté pokračovanie ukážky mojich jesenných lakov. Hneď sa však musím aj ospravedlniť, že vám neukážem poslednú piatu časť s oranžovo-červenými lakmi. Prečo? Lebo ma na ne prešla chuť. Normálne ma už vyše mesiaca červené a celkovo žiarivé laky nebavia, nosím skôr nenápadné nude, ale najradšej a najčastejšie všetky temné tlmené farby s čiernym základom.

LOOK BY BIPA, Special effect, 5 purple green
Teda, tento láčik ma milo prekvapil. Parádne sa s ním lakuje a výsledný efekt je skvelý. Nie je veľmi výraný, avšak zaujme. Pri tomto lakovaní som síce naniesla až tri vrstvy, lenže mne sa laky tak páčia viac. Sú výdatnejšie a pôsobia omnoho upravenejšie. Vyhovuje mi tu malé 5 ml balenie a šikovný štetček. Veľká spokojnosť.





ESSENCE, colour & go, 147 Miss Universe
Ďalší z mojich lakových miláčikov. Tento lak už mám asi rok, možno aj dlhšie a s fľaštičky pekne odbúda. Zrejme si ho kúpim znova, pretože jeho farba je fakt "špeci". Tmavotyrkysový, takmer čierny základ plný ligotavých čiastočiek, ktoré sa dokonca skvelo odlakúvajú. Nemám viac čo dodať.





MISS SPORTY, Lasting Colour č. 520
Odtieň 520 sa stal mojím septmebrovým top lakom. Vtedy totiž nastala chvíľa, keď som presne túto farbu potrebovala mať na nechtoch a misssporťácky odtieň bol pre mňa ideálny. Stále sa mi dosť páči, ale samostatne ma trocha prestal baviť a žiada si nejaký zlatý, strieborný alebo čierny nail art. Inak je práca s ním fajn, potrebuje klasické dve vrstvy a nadlak, akurát ten štetček by mohol byť užší a lepšie tvarovaný.




b.pretty, 76 emerald
Nepoužiteľný lak. Teda nie celkom nepoužiteľný, už som ho použila na nail art, ale lakovať ním nechty samostatne je riadna makačka. Z obchodu som si totiž priniesla kúsok s pekne pokazeným štetčekom a verte mi, že hoci s trochou trpezlivosti sa ním nechty nalakovať dajú, nebudem sa premáhať. Tá farba sa mi páči, no mám strach, že v kombinácii s bledou pokožkou v zime je to príliš jedovatá kombinácia ;)




Vyzerá to tak, že jesenné laky čoskoro vymením za zimné a už sa na to teším. Podľa môjho terajšieho štýlu sa budú niesť v tmavých tlmených tónoch a možno dám šancu aj zlatej. Ako to máte vy, tiež v zime uprednostňujete tmavé laky na nechty?

Pekný večer všetkým!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára