utorok 12. novembra 2013

Pár drobností z limitiek Essence a Catrice

Ahoj, kočky!

Akosi ma prešla letná vlna kozmetického nakupovania, preto vás už nezásobujem množstvom nakúpených noviniek. Dnes tu mám ešte nejaké resty zo začiatku jesene. Nie som si celkom istá, či sa všetky tieto limitky objavili na Slovensku, ja som nakupovala v zahraničí. 

ESSENCE, LE Metal Glam

Na túto limitku som bola zvedavá, hoci som vedela, že si z nej veľa vecí nevyberiem. Na moje prekvapenie som si vybrala až 4 produkty. Laky na nechty vyzerali pekne, ale metalických mám už dosť a aj tak mám radšej klasické jednofabné. Vybrala som si však topper so zlatými "ústrižkami". Brala som ho síce bez rozmyslu dosť narýchlo, ale je pekný. 
Ružový očný tieň som si vybrala tiež len preto, že som chcela vidieť, čo sa bude skrývať pod tou krásnou trblietavou vrstvou. Očakávanie sa potvrdilo, trblietky sú len na povrchu. Tiež ma veľmi nezaujal. Časy, keď som rada nosila ružové očné tiene sú preč, ale ako topper, napríklad na čierny tieň pri večernom slávnostnom líčení, sa mi celkom páči. 
Rozjasňovač som brala cielene. Doma mám len rozjasňovače dostrieborna, dozlata je môj prvý. S ním som spokojná, je pekný, krásne jemnučký, čiže tvár skutočne rozjasní bez efektu diskogule.
Lesk na pery bol v tomto prípade kupovaný tiež skôr zo zvedavosti. Ten ma však príjemne prekvapil a vyzerá to tak, že sa stane mojím leskovým miláčikom. Naozaj. Na fotke sa neukazuje vo svojej plnej kráse, ale je to úžasná metalická farba super ladiaca k chladným dňom a dlhýýým večerom. 

ESSENCE, LE Beauty Beats

Pri tejto limitke som nijako neprežívala, že jej tvárou je JB. No tak nech je, je mi to jedno. Limitka sa mi celkom páči. Lenže keď som už stála pred stojanom, nejako ma prešla chuť kupovať si ďalší fialový tieň, ktorých mám viac ako dosť, mintový by som nevynosila, a tak to šlo so všetkými výrobkami. Čo som si však nemohla nechať ujsť bola transferová vodička na paperprints (keďže tú zo stáleho sortimentu som dlho nevedela zohnať) a lícenka. S kúpou lícenky som to vyhrala, lebo je skvelá a som s ňou veľmi spokojná. Ja viem, tá farba vyzerá šialene a je aj dobre pigmentovaná, ale stačí jemne nabrať na štetec, sfúknuť, naniesť - maximálna spokojnosť. Inak ma tu zaujal aj rozjasňovač, ale brala som si ten zlatý z druhej limitky…

CATRICE, LE Arts Collection

Po objavení tejto limitky na nete som bola nadšená a odhodlaná kúpiť jednu paletku s lakom sebe a všetky tri ako ceny do giveaway. Chodila som ich obzerať dosť dlho, no keď som tie paletky zbadala, zostala som sklamaná. Vôbec, fakt vôbec sa mi nepáčili. Samotný obal bol neprimerane veľký a tie farby tieňov, líceniek s rozjasňovačov mi pripadali strašne lacno. Zobrala som si aspoň dva laky na nechty. Sú poriadne trblietavé, čo sa mi síce na druhých páči, ale na sebe také laky nemám rada. Zatiaľ si ponechám ten zelený, s matným top coatom je pre mňa znesiteľnejší, ten ružový zrejme pošlem ďalej. 

Zaujalo vás niečo z týcho limitiek? Alebo sa už aj vám zdá, že Catrice a Essence produkujú veľa, ale čoraz menej zaujímavých limitiek?

Pekný večer!

4 komentáre:

  1. le arts, do šľaka... ja na tú limitku čakám ako na spasenie a ono si to proste na slovensko neprišlo :( chcela som paletku tieňov s dizajnom great gatsby alebo teda artdeco, aby som sa správne vyjadrila

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Počkaj ešte, táto limitka by mala prísť. Teda je na slovenskej stránke Catrice, tak si myslím, že by mala doraziť. Ja som si robila zálusk na tú paletku so zeleným obalom, no keď som ich videla naživo, nepáčili sa mi. Povedala som si, že radšej investujem do drahšej Diorky, o ktorej viem, že bude super.

      Odstrániť
    2. no teda počkám, ale som zneistená tvojou recenziou :D možno sa tiež otočím na opätku a pôjdem si do fann kúpiť lícenku artdeco (a teraz mám na mysli značku, nie obdobie :D)

      Odstrániť
    3. Tak, ono sa stáva, že čo sa jenému nepáči, druhý akoby našiel. Ja som sa na tie paletky fakt veľmi tešila a mala som asi priveľké očakávanie, no napokon bola priveľká celá tá peletka :D Inak, do líceniek Artdeco by som šla. Zatiaľ síce žiadnu nemám, ale stále ich v parfumérkach skúšam, zdajú sa mi veľmi kvalitné, jemné, dobre pigmentované. Škoda, že v domácej zbierke mámlíceniek až-až ;)

      Odstrániť