sobota 3. augusta 2013

Spotrebované - júl

Ahoj!

Horúca sobota sa prejavuje aj v bloggerskej sfére, článok sa objaví len sem tam. A to je fajn. Dúfam, že si všetci užívajú pri vode. Ja si síce pri vode neužívam, zato som prežila celkom príjemné popoludnie v meste. Teraz sa povenujem trocha svojmu blogu, ale len tak oddchovo. Ukážem vám spotrebované výrobky za júl.


Podarilo sa mi domíňať niekoľko dlhšie otvorených fľaštičiek, takže sa mi uvoľnilo trocha miesta na stále novo a novo pribúdajúce haraburdy. (Haraburdy v dobrom zmysle slova.)


Nedávno som sa odhodlala konečne vyskúšať šampóny GUHL. Nevedela som, čo od nich čakať, ale snažila som sa im veriť, keďže 200 ml fľaštička stojí cca 5 eur. No a tento šampón s babasu olejom na suché a poškodené vlasy ma teda celkom presvedčil. Mám suché vlnité vlasy, ktorým dodal hydratáciu a oživil ich. Od tejto značky mám ešte dva iné, ktoré chcem tiež vyskúšať, ale mám už plány na ďalší nákup.
Kondicionér DOVE bol pre mňa tiež novinkou, ktorá ma celkom potešila. Tejto značke akosi verím, že bude na vlasy blahodarne pôsobiť a nesklamala. Vlasy boli po jeho použití vždy hladké a dobre sa s nimi ďalej pracovalo.
Šampón HEAD & SHOULDERS fresh boost som veľmi nepoužívala, využil ho viac môj priateľ. Párkrát som ho síce skúsila, ale mňa neoslovil. Hoci sa na ňom píše, že je "osviežujúci", mne ten mentol strašne vadil a všetko ma z neho štípalo.


Sprcháče BALEA a NIVEA sú u mňa klasika. Od sprchovacieho gélu veľa nečakám, len nech pekne vonia, primerane pení a veľmi nevysušuje pokožku. Toto obidve značky spĺňajú, takže nie je dôvod ich ďalej nekupovať. Akurát tie "baleácke" sú o niečo redšie, lenže pri tých cenách a 300 ml balení to nie je žiadny zásah do rozpočtu.
Balzam proti celulitíde som už podrobila recenzii, kde som spomenula všetko dôležité. Myslím, že viac si ho nekúpim.


Odličovacie tampóniky TESCO sú priemerné. Nič extra, ale existujú aj horšie. Ak si ich znova kúpim, tak najmä preto, že nejaké tampóniky mi dôjdu a keďže budem akurát v Tescu, tak si ich kúpim.
ELMEX zubnú pastu striedam s inou značkou, vyhovuje mi, preto s ňou nekončím. Ak vás zaujíma ústna hygiena, nedávno som písala článok i na túto tému.


Aj v júli som spotrebovala niekoľko vzorčekov. Tie nieveácke tu popisovať nebudem, pretože sú určené proti celulitíde, a tak ich posúdiť naozaj nemôžem. Zato vzorček mejkapu DERMACOL Matt control trocha posúdiť môžem, pretože mi vystačil na 4 použitia. Veľmi mi na ňom vadila vôňa, ktorá mi viac páchla. Je určený k zmatneniu pleti a sľubuje zmatnenie na 18 hodín. Každá z nás vie, že to nie je možné, predovšetkým v lete. Nevydržal ani 2 hodiny. Nezaujal ma ničím.
Posledný balíček ani nie je vzorček, je to len jedna časť čistiacej pleťovej masky určenej pre normálnu a zmiešanú pleť. Obsahuje extrakt z granátového jablka, veľmi pekne vonia a po jej použití sa na pleti dajú vidieť aj účinky. Maska je od značky MY.

Na dnes len toľko, musím bežať... Pekný deň!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára